Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@09:00:47 GMT

۶۵ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در پرند ساخته می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۵۲۰۷

۶۵ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در پرند ساخته می‌شود

گروه استان‌ها - مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: شهر پرند به‌عنوان بزرگترین پایلوت مسکن مهر به حساب می‌آید که در طرح نهضت ملی مسکن در شهر پرند ۶۵ هزار واحد مسکن ساخته می‌شود. - اخبار استانها -

محسن وطن خواهی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در پرند با اشاره به آغاز نهضت ملی مسکن اظهار داشت: شهر پرند بعنوان بزرگترین پایلوت مسکن مهر به حساب میآید بنابراین در طرح نهضت ملی مسکن حدود 65 هزار واحد در پرند ساخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از آغاز ساخت 5700 واحد ملی مسکن در ماه‌های گذشته خبر داد و افزود: امروز کلنگ 3 هزار واحد از طرح ملی مسکن به صورت رسمی در شهر پرند زده شد که از چند روز قبل پیمانکار این پروژه تحت عنوان قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) آغاز به کار کرده و قرار براین است تا 15 ماه آینده این پروژه به بهره برداری برسد که همزمان با ساخت آن خدمات روبنایی شامل مسجد، مدرسه، فضای سبز، فضای بازی برای کودکان توسط بخش خصوصی همزمان ساخته و به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت عمران در ادامه گفت: این پروژه در بهترین مکان شهر پرند و در نزدیکی مرکز شهر واقع شده که خدمات زیربنایی و روبنایی کم و بیش در کنار این پروژه قرار دارد البته تفاوت این طرح با طرح‌های قبلی این است که همزمان با ساخت این پروژه تمام خدماتی که نیازمند یک محله است همراه آن ساخته خواهد شد.

وطن خواهی با اشاره به تسهیلات مناسب برای پروژه نهضت ملی مسکن عنوان کرد: خوشبختانه دولت تمام تلاش خود را برای این امر مهم گذاشته و برای آماده سازی آن وام مناسبی حدود 450 میلیون تومان در نظر گرفته و البته این میزان از تسهیلات بستگی به سیاست‌های دولت و بانک مرکزی دارد و همچنین بر اساس شرایط عمومی مردم تعیین خواهد شد.

وی با شاره به اینکه جزییات پرداخت اقساط بر عهده وزارتخانه است ابراز داشت: سعی بر آن شده است تا مردمی که نیازمند مسکن هستند قادر به پرداخت اقساط وام در بلند مدت باشند و در شهر پرند به دلیل اینکه تمامی ارضی املاک و دارایی‌ها متعلق به خود دولت است هر کجا که نیاز باشد کمک های ویژه دولت را خواهیم داشت.

وطن خواهی با اعلام اینکه شهر جدید پرند بخشی از نیازهای مسکن شهر تهران را تامین خواهد کرد، گفت: نزدیک به 200 هزار متقاضی مسکن در شهر پرند ثبت نام کردند که پس از پالایش، درصدی از کسانی که شرایط چهارگانه تعریف شده را داشته باشند واجد شرایط خواهند شد.

وطن خواهی با اشاره به تعهدات شرکت عمران نسبت به ساخت پروژه ها تصریح کرد: یکسال قبل کلنگ و عملیات اجرایی تعاونی مسکن فرهنگیان بر زمین خورد و امروز شاهد پیشرفت فیزیکی 90 درصد از آن پروژه هستیم و تا دو ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید و امروز پروژه 3 هزار واحدی کلنگ خورد که امید است تا 15 ماه آینده با توجه به پیمانکار متعهدی که این پروژه دارد به بهره برداری برسد.

عملیات اجرایی 12 هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی آغاز شدساخت 7 هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید صدرا آغاز شد

مدیر عامل شرکت عمران در پایان از بسته شدن پرونده مسکن مهر در شهریور ماه سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: 4 هزار واحد مسکن مهر در شهر پرند هنوز به بهره برداری نرسیده است که امید است تا پایان شهریورماه امسال به مردم تحویل داده شود البته حدود 900 واحد مسکن مهر با مشکلات حقوقی مواجه است که پرونده آنها در دستگاه قضایی در حال بررسی است و به موضوع آن‌ها نیز رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح نهضت ملی مسکن نهضت ملی مسکن بهره برداری شهر پرند شرکت عمران هزار واحد مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۵۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه‌ آذربایجان شرقی در طرح نهضت ملی مسکن ۲۰۸ هزار واحد است

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: بر اساس برش استانی، سهمیه آذربایجان شرقی در طرح نهضت ملی مسکن ۲۰۸ هزار واحد و در بخش شهری تعداد ۸۹ هزار واحد بود که ۳۹ هزار واحد تعریف و ۳۷ هزار واحد قرارداد بسته شده و ۲۶ هزار واحد تحویل نیز داده شده است.

مالک رحمتی، جمعه، هفتم اردیبهشت ماه، در جلسه شورای مسکن آذربایجان شرقی که با حضور وزیر راه برگزار شد، گفت: ۳۵ درصد از سهمیه استان در طرح نهضت ملی مسکن عملیاتی شده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: سرعت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان مدتی کاهش یافته بود که با دستور وزیر محترم شاهد رشد این طرح هستیم.

وی با بیان اینکه در بخش خودمالکی شهری تعداد ۴۰ هزار واحد سهمیه داریم که همگی به بانک معرفی شده‌است، گفت: ۱۰ هزار واحد تا به امروز عملیاتی شده است. 

رحمتی ادامه داد: در خودمالکی روستایی نیز سهمیه ۴۸ هزار واحدی داشتیم که ۲۳ هزار واحد به بانک معرفی و ۱۴ هزار واحد نیز عملیاتی شده است.

رحمتی با بیان اینکه تعداد ۲۹ هزار واحد در طرح بازآفرینی شهری داریم که ۱۶ هزار واحد پروانه گرفته‌اند، اظهار کرد: ۷۵۰ هکتار زمین روستایی برای این طرح به تازگی تأمین شده و ۱۵ الی ۱۰ هزار واحد نیز در این زمین ساخته خواهد شد.

وی به تأمین زمین ۵۰۰ هکتاری در روستای شادآباد مشایخ تبریز اشاره کرد و گفت: در مجموع نزدیک به هزار و ۱۰۰ هکتار زمین برای واحدهای نهصت ملی مسکن تأمین می‌شود که در این صورت می‌توانیم در دو سال پیش رو شاهد رشد اجرای این طرح در استان باشیم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ۴۵ هزار هکتار زمین برای متقاضیان مسکن ملی تأمین شد
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن ملی در حال ساخت است
  • مازندران در تعهد ساخت ۷۰ هزار واحد مسکن حمایتی عقب ماند
  • بزرگترین سایت طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در گناباد است
  • سند ۱۱۰هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • سهمیه‌ آذربایجان شرقی در طرح نهضت ملی مسکن ۲۰۸ هزار واحد است
  • پروژه نهضت ملی مسکن از مرز ۲میلیون و۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • پروژه‌های فعال مسکن ملی کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت