Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان هواشناسی امروز هشدار سطح نارنجی درباره وزش باد شدید، گردوخاک همراه با کاهش کیفیت هوا  در خوزستان، بوشهر، ایلام، کرمانشاه، کردستان، نیمه جنوبی آذربایجان غربی، لرستان، همدان، مرکزی، قم، اصفهان، یزد، خراسان شمالی، سمنان، البرز و تهران صادر کرده است.

فردا این وضعیت در استان های خوزستان، بوشهر، ایلام، کرمانشاه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اثر مخاطره این پدیده، تداوم شاخص آلودگی در حد ناسالم (در استان‌های مرزی در حد بسیار ناسالم)، کاهش شعاع دید، اختلال در تردد، شکستن درختان فرسوده، آسیب به سازه‌های موقت، احتمال تاخیر در پرواز است و به مواردی همچون اجتناب از قرار گرفتن در فضای باز برای تمام گروه‌ها، استحکام سازه‌های موقت مانند تابلو‌های تبلیغاتی و غیره، عدم پارک خودرو در کنار درختان فرسوده و ساختمان‌های نیمه کاره توصیه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان هواشناسی هشدار هواشناسی گرد و خاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۵۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر

محمد سبزه زاری مدیر سازمان هواشناسی خوزستان گفت: آسمان امروز آبادان و خرمشهر صاف و آفتابی است و دمای هوا در این شهر‌ها روی نقشه هواشناسی ۳۰ درجه را نشان می‌دهد که سه درجه بیشتر از دیروز است.

به گفته مدیر سازمان هواشناسی خوزستان در حال حاضر نم نسبی هوا ۳۵ درصد و دید افقی بیش از ۱۰ کیلومتر است.

او گفت: بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۶ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۲ درجه گزارش شده است.

این مسئول گفت: سرعت وزش باد در آبادان و خرمشهر یک متر بر ثانیه و چهار کیلومتر بر ساعت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • صدور هشدار زرد وقوع گردوخاک در خوزستان
  • تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی + جزئیات
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در چهار محال و بختیاری
  • مدیران استان بوشهر برای رفع مشکلات کشاورزان پای کار باشند
  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی
  • هشدار: شرایط پسماند در استان ایلام مناسب نیست
  • امروز و فردا این استان‌ها بارندگی دارند | صدور هشدار زرد هواشناسی + جزئیات
  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • هشدار نارنجی؛ رگبار شدید باران از فردا شروع می شود