Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@11:06:47 GMT

طلسم چند ساله محور نهبندان ـ شهداد شکسته شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۵۳۹۲

طلسم چند ساله محور نهبندان ـ شهداد شکسته شد

مدیر کل راه و شهرسازی استان در حاشیه جلسه شورای ملی مسکن کشور که بصورت وبینار برگزار شد، از دیدار روز گذشته استاندار با وزیر راه و شهرسازی خبر داد و گفت: در این دیدار به اهمیت محور نهبندان - شهداد اشاره شد، که پس از آن وزیر راه و شهرسازی به سازمان راهداری دستور داد قرارداد‌های لازم برای برقراری تردد در این محور منعقد شود تا پس از آن پیمانکار برای آغاز عملیات اجرایی مستقر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محور نهبندان -شهداد از فروردین ماه ۹۸ در اثر سیل  مسدود و تخریب شده است و در تمام این چند سال  بارها مسئولان وعده مرمت و بازسازی دادند اما محقق نشده تا اینکه امروز وزیر راه و شهرسازی دستور ویژه برای بازسازی این محور را داد.

داعی به دستور وزیر راه برای کمک به تامین اعتبارات در حوزه باند‌های دوم و راه‌های کویری خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: علاوه بر این دستور، در قانون بودجه حجم اعتبارات راه‌ها استان ۴۰ درصد افزایش پیدا کرد، که در صورت تخصیص به موقع تمام این اعتبارت، تا پایان سال ۱۰۰ کیلومتر باند دوم در استان به بهره برداری خواهد رسید.

او گفت: بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی خراسان جنوبی رتبه دوم کشور را در اجرای طرح نهضت ملی مسکن کسب کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح ملی مسکن متقاضیان مسکن ملی راه و شهرسازی وزیر راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۵۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به اجرای طرح ۲۰ ساله آبرسانی ۴۱ روستا در بخش کرون رسیدگی شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ حجت الاسلام محمد صادق صائبی امام جمعه بخش کرون و شهر عسگران در نماز جمعه این هفته با بیان اینکه وظیفه همگانی است از اقدام نیروی انتظامی در زمینه حجاب حمایت کنیم، گفت: مردم بخش کرون در همه عرصه‌های انقلاب فعال و حضور حداکثری در انتخابات داشته اند و نیاز است مسئولان دولتی و دستگاه‌های خدمات رسان تعهدات خود را نسبت به این مردم انجام دهند.
امام جمعه بخش تیران و شهر عسگران به اجرای طرح آبرسانی ۴۱ روستا به منظور تامین آب آشامیدنی روستا‌های بخش کرون که بیش از ۲۰ سال از آغاز آن می‌گذرد اشاره کرد و افزود: با توجه به وجود تصفیه خانه آب در بخش کرون متاسفانه همچنان بیش از ۱۰ روستای این بخش از آب نیترات استفاده می‌کنند و نیاز است مسوولان برای رفع این معضل چاره اندیشی کنند.
امام جمعه عسگران همچنین از وضعیت نامناسب و ترافیک محور‌های مواصلاتی در بخش کرون گلایه کرد و افزود: مردم روستا‌ها در حاشیه این محور‌ها به خصوص محور تیران به چادگان دچار مشکلات و حوادث زیادی هستند و باید تا جان کسی به خطر نیفتاده است اقدامی شود.
حجت الاسلام صائبی همچنین بر پیگیری موضوع اجرای طرح فاضلاب شهر عسگران و رسیدگی به وضعیت اتباع افغانستانی نیز تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال چهارخطه می شود
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال چهارخطه می‌شود
  • نقاط حادثه خیز با احکام برنامه و منابع مالی مناسب رفع می شود
  • فیلم | جاده شهداد - نهبندان مسدود است
  • طلسم پرسپولیس بعد از ۸ سال شکسته شد!
  • به اجرای طرح ۲۰ ساله آبرسانی ۴۱ روستا در بخش کرون رسیدگی شود
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر به ماهشهر به تا پایان سال چهار خطه می شود
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • تاسیس رشته‌های جدید ‌ متناسب با ظرفیت‌های هرمزگان در دستور کار است
  • بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان