Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین‏، لیزا ماری پیش از اینکه اولین نمایش جهانی فیلم «الویس» ساخته باز لورمن در جشنواره فیلم کن انجام شود، از بازی آستین باتلر در نقش این خواننده تجلیل کرده است. در این فیلم تام هنکس نیز در نقش مدیر بدنام الویس یعنی سرهنگ تام پارکر بازی کرده است.

دختر الویس و پریسیلا پریسلی ۲ بار فیلم لورمن را دیده و در شبکه‌های اجتماعی نوشته که به شدت از آنچه دیده خوشحال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: تماشایی است. کاملا اصیل. آستین باتلر قلب و روح پدرم را به زیبایی تجسم بخشیده است. کاری که او انجام داده بی‌سابقه بوده و با نهایت دقت و احترام اجرا شده است. باید برای این کار به او اسکار داد.

این خواننده و ترانه‌سرای ۵۴ ساله که از احترامی که باز لورمن به پدرش گذاشته تشکر کرده، افزود: در نهایت این فیلمی است که من و فرزندانم و فرزندانشان می‌توانیم برای همیشه به آن افتخار کنیم.

در این فیلم رابطه بین الویس پریسلی و پارکر ستون اصلی داستان است و اولیویا دی‌جونگ هم در نقش همسر پریسلی بازی کرده است. کودی اسمیت - مک فی نامزد اسکار برای بازی در فیلم «قدرت سگ» هم در نقش جیمی راجرز چهره مشهور موسیقی کانتری و کلوین هریسون در نقش بی‌بی‌کینگ خواننده فقید ظاهر شده‌اند.

با این حال باز لورمن گفت در حالی که به طرفداران همه این چهره‌ها احترام می‌گذارد اما فیلمش یک قطعه نوستالژی نیست.

او گفت: من می‌خواهم به مخاطب نشان دهم که الویس تنها یک خواننده نیست بلکه او یک شورشی بود؛ اولین شورشی واقعی جوانان با فرهنگ پاپ در سطح عموم مردم.

وی عنوان کرد که به شوخی از این فیلم به عنوان «اینک آخرالزمان» فیلم‌های موزیکال یاد می‌کند و فیلمش ارایه کننده دهه ۷۰ است؛ گسترده، زیبا و قدرتمند. لورمن گفت که زندگی پریسلی در سه پرده گنجانده شده است. یک الویس پانک راک، یک شورشی و سپس الویس دهه ۱۹۷۰ که یک چهره حماسی است.

«الویس» اولین پیش نمایش خود را در جشنواره کن خواهد داشت و ۲۴ ژوئن در آمریکا روی پرده سینماها می‌رود.

منبع: مهر به نقل از آسوشیتدپرس.

کد خبر 677206 برچسب‌ها سینمای جهان جایزه اسکار هالیوود جشنواره کن بازیگران سینما و تلویزیون جهان فیلم و سریال خارجی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان جایزه اسکار هالیوود جشنواره کن فیلم و سریال خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۵۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نعیمه نظام‌دوست در برنامه اسکار با اجرای مهران‌مدیری: دوست دارم با «مهران مدیری» ازدواج کنم (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری به وضعیت بد اقتصادی: خجالت بکشید (فیلم) نعیمه نظام‌دوست؛ دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم (فیلم) سکانس خنده‌دار از حرف زدن نعیمه نظام‌دوست به زبان روسی (فیلم)

دیگر خبرها

  • هرگز به ژاوی نگفتم برادرت را بیرون کن
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران
  • نعیمه نظام‌دوست در برنامه اسکار با اجرای مهران‌مدیری: دوست دارم با «مهران مدیری» ازدواج کنم (فیلم)
  • جشنواره فیلم پکن برندگانش را شناخت/تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • مستندی درباره مادری که دو بازیگر نقش دو دختر گمشده اش را بازی می کنند
  • هدیه عجیبی که رونالدو از عربستانی‌ها گرفت
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟
  • دختر شاعر فلسطینی مانند پدرش کشته شد