Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@01:14:02 GMT

قیمت دلار امروز /دلار در صرافی ها ارزان شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۵۷۴۰

قیمت دلار امروز /دلار در صرافی ها ارزان شد

قیمت دلار که طی روزهای اخیر نوسانات قیمت را تجربه می‌کند، صبح امروز، ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ را با اندکی کاهش نسبت به روز گذشته و با نرخ ٢۵ هزار و ۵۱۳ تومان ثبت کرد و در ادامه معاملات مجددا با روندی کاهشی به نرخ ۲۵ هزار و ۴۷۹ تومان رسید. 

کانون صرافان نیز دلار را ۲۵هزار و ۴۷۹ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۷۴۶ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کانون روز معاملاتی گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۵۵۵ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ۸۲۹ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز کاهشی در حدود ۷۰ تومان را در قیمت خرید این اسکناس نشان می‌دهد.. 

یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۹۰ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۳۸۹ تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت روز معاملاتی گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۱۲۵ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۴۳۳ تومان برای فروش قیمت خورده بود که کاهش قیمتی نزدیک به ۳۰ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۶۱۸ تومان برای فروش و ٢۵هزار و ۳۶۳ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ۶۶۷ تومان برای فروش و ٢۵ هزار و ۴۴۱ تومان برای خرید قیمت خورده بود که کاهش قیمتی در حدود ۵۰ تومان را نشان می‌دهد.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸هزار و ۲۵۰ تومان برای فروش و ۲۷ هزار و ۹۶۹ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز معاملاتی گذشته معادل ۲۸ هزار و ۳۱۱ برای فروش و ٢٨ هزار و ۲۹ برای خرید کاهش ۶۰ تومانی قیمت خرید این اسکناس را نشان می‌دهد./اقتصادآنلاین

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت دلار قیمت دلار امروز تومان برای خرید تومان برای فروش نشان می دهد برای فروش قیمت خورده ۲۵ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۵۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

بررسی‌ها از بازار جهانی طلا، از افزایش ۰.۰۶ درصدی قیمت طلا حکایت دارد؛ به طوری که اونس طلا به قیمت ۲ هزار و ۳۲۸ دلار رسید.

با این حال، عملکرد یک هفته گذشته بازار طلا، ریزش ۵۹ دلاری اونس طلا را نشان می‌دهد؛ اگرچه همچنان سود خرید طلا در طول یک ماه گذشته ۱۶۳ دلار بوده است.

گزارش‌ها همچنین نشان می‌دهد که قیمت طلا در طول ۶ ماه گذشته ۳۵۵ دلار افزایش داشته است.

منبع: خبرآنلاین

tags # قیمت طلا سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • ساینا، کوئیک،دنا پلاس و تارا اتوماتیک ارزان شدند؛ قیمت خودروهای مونتاژی چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت جهانی طلا امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۴