Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی دانشگاه تبریز محمد خدادادی در مورد تقویم برگزاری پانزدهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور افزود: افتتاحیه این مسابقات در بخش دختران ۱۸ تیر ماه سال جاری خواهد بود  و زمان ورود تیم‌ها یک روز قبل از افتتاحیه است.

دبیر کل اجرایی پانزدهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور در تبریز گفت: این مسابقات در رشته‌های فوتسال، والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز، تکواندو، بدمینتون و تیراندازی پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خدادادی با بیان اینکه این دوره از رقابت ها در هشت روز برگزار می شود، خاطرنشان کرد: رشته‌های تنیس روی میز، تکواندو، بدمینتون، تیراندازی دختران از ۱۸ تا ۲۰ تیر و رشته‌های شنا، کاراته و دوومیدانی ۲۳ و ۲۴ تیر ماه همچنین دیدارهای رده بندی و فینال دختران ۲۴ تیر برگزار می‌شوند.
وی در مورد مسابقات آقایان نیز اعلام کرد: ورود تیم های پسران به دهکده مسابقات ۲۸ تیر بوده و افتتاحیه المپیاد ۲۹ تیر برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان همزمان در هفت رشته ورزشی مسابقات خود را آغاز خواهند کرد.
خدادادی یادآور شد: رشته‌های‌ فوتسال، بسکتبال و والیبال در ۸ روز پیگیری و بازی‌های رده‌بندی و فینال در ۴ مرداد برگزار خواهد شد.
مشعل المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور برای نخستین بار در سال ۱۳۷۲ در دانشگاه تهران شعله ور شد و در همان سال مقرر شد این مسابقات هر ۲ سال  یکبار و به میزبانی یکی از دانشگاه های معتبر کشور برگزار شود.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز دانشگاه تبریز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز دانشگاه تبریز آذربایجان شرقی تبریز دانشگاه تبریز المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۵۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم

رئیس دانشگاه شاهد از احداث اولین خوابگاه متاهلی این دانشگاه با ظرفیت ۳۳ واحد در محوطه دانشگاه شاهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احمد چلداوی، رئیس دانشگاه شاهد در نشست خبری تشریح برنامه‌های این دانشگاه گفت: دانشگاه شاهد شامل ده دانشکده است که در حوزه علوم پزشکی و علوم انسانی و علوم پایه است که ۳۸ کارشناسی، ۱۰۰ رشته ارشد هستند.

وی افزود: دانشگاه شاهد در مجموع ۶ هزار دانشجو دارد که در سطوح مختلف تحصیلی مشغول تحصیل هستند.


وی ادامه داد: در حوزه پژوهش بودجه پژوهشی را ده برابر کردیم که پژوهانه اساتید هم ده برابر شد.


چلداوی اضافه کرد: حدودا قرارداد‌های ارتباط با صنعت ما ۱۷ برابر و مبلغ آن هم ۱۴ برابر شد.

وی ادامه داد: هزار متر مربع مرکز نوآوری راه اندازی کردیم، مرکز رشد دانشگاه هم راه اندازی شده است.


وی با اشاره به حوزه فرهنگی گفت: دوره‌های هم اندیش اساتید برگزار می‌شود، اردو‌های راهیان نور و مشهد را داشتیم و در دو شاخص مهم فرهنگی رتبه اول را کسب کردیم.


رئیس دانشگاه شاهد گفت: پذیرش دانشجو در این دانشگاه به صورت غیر متمرکز است و ۴ برابر ظرفیت دانشجو معرفی می‌شود که با برگزاری مصاحبه دانشجویان پذیرش می‌شوند.


وی خاطرنشان کرد: دانشجویان دختر در انتخاب دانشگاه می‌دانند که پوشش برتر را دارد و در دانشگاه شاهد چادر پوشش دانشجویان است.


چلداوی گفت: جمعیت دانشجویی دانشگاه شاهد ۵۰ درصد دختر و ۵۰ درصد را نیز پسران تشکیل می‌دهند.


وی ادامه داد: ۳۴۴ عضو هیات علمی در دانشگاه شاهد داریم که سرانه مقالات بین المللی ۱/۵ به ازای هر استاد است.

چلداوی گفت: خوابگاه متاهلی نداشتیم و در اولین اقدام یک خوابگاه ۳۳ واحدی در مرحله تدوین نقشه است که در محوطه دانشگاه احداث خواهد شد.


وی افزود: دانشگاه شاهد سیاست زده نیست، اما منفعل سیاسی هم نیست در حوادث ۱۴۰۱ تعداد زیادی گردهمایی دانشجویی داشتیم و مناظره‌های سیاسی برگزار کردیم و در دو سال اخیر ۸۹۹ عنوان برنامه تشکل‌ها برگزار کردند.

دیگر خبرها

  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • واگذاری دیپلماسی علمی محور مقاومت به دانشگاه شاهد
  • رشد ۱۷ درصدی قراردادهای ارتباط با صنعت دانشگاه شاهد در ۲ سال
  • بودجه دانشگاه شاهد ۳۰ درصد افزایش یافته است
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم