Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@04:23:30 GMT

شعبه دوم اتاق اصناف اردبیل راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۵۸۶۴

شعبه دوم اتاق اصناف اردبیل راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسعود ناصری راد بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: راه‌اندازی شعبه دوم اتاق اصناف و سایت این مرکز در راستای افزایش خدمات و بررسی مسائل و مشکلات اصناف و بازاریان در دستور کار است.

وی به اینکه بیمه از ملزومات جامعه مدرن و یکی از دغدغه‌های اصناف است، افزود: تعهدات، شرایط پرداخت و امتیاز و خدماتی که از سوی بیمه ارائه می‌شود، اهمیت ویژه‌ای برای اصناف دارد و شرکت‌هایی که در این رابطه با اصناف همکاری می‌کنند نیز در اولویت قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اتاق اصناف مرکز استان اردبیل تصریح کرد: پرهیز از روزمرگی و شخصیت‌سازی برای اصناف و تبدیل دیدگاه‌های منفی به مثبت، از اهداف پیش روی اتاق اصناف است و در این رابطه نیز برنامه ریزی‌هایی انجام و کارهایی به اجرا درآمده است تا اصناف را به امنیت و آرامش سوق دهد.

وی تشریح کرد: بیش از ۲۵ هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب در اردبیل نشانگر ظرفیت و توان بالای این قشر و نقش مهم آنان در سطح جامعه است.

ناصری راد با اعلام اینکه خدماتی از جمله بیمه عمر و مزایای آن باید از سال‌ها پیش در میان اصناف نهادینه و اجرا می‌شد، گفت: اتاق اصناف با راه‌اندازی شعبه دوم در میدان وحدت اردبیل و ایجاد سایت اتاق اصناف برای انعکاس مسائل و مشکلات تلاش می کند تا آرامش را به بازار تزریق و روند تازه‌ای را در اجرای برنامه‌های هدفمند و تاثیرگذار در پیش گیرد.

گفتنی است؛ در این جلسه تفاهم نامه همکاری اتاق اصناف با بیمه کارآفرین امضا شد.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: اتاق اصناف اردبیل پروانه کسب اتاق اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۵۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، فرماندار ویژه خرمشهر در نشست کمیته اقتصادی این شهرستان گفت: هدف از برگزاری این نشست تاسیس یک اتاق وضعیت در فرمانداری ویژه خرمشهر است. 
مسعود خواست خدایی همچنین افزود: در حال برنامه ریزی برای استفاده همزمان از ظرفیت گردشگری زیارتی در منطقه و فعالیت تجاری مناسب هستیم 
نماینده مردم شهرستان خرمشهر در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست گفت: وجود سه اتاق بازرگانی در سطح استان خوزستان نشان از اهمیت ویژه اقتصادی این استان را نشان می‌دهد.
سید لفته احمدنژاد از تصویب قانون ملوانی در مجلس خبر داد و گفت: سود واردات کالا‌های ملوانی هم قرار است به مدت ۵ سال در خود مناطق هزینه شود.
رییس اداره کار و تعاون خرمشهر هم گفت:تعداد ۱۰۴۷ تعاونی ثبت شده در اداره تعاون خرمشهر وجود دارد که از این آمار تنها ۲۸۸ تعاونی فعال هستند.. رئیس اتاق بازرگانی خرمشهر از آموزش بازرگانان جوان از تیرماه امسال خبر داد و گفت: تامین اشتغال یکی دغدغه‌های موجود در منطقه است که این دوره‌ها می‌تواند نیروی جوان را به تجارت علاقه‌مند کرد.
سید مصطفی موسوی به جذب سرمایه گذار در منطقه اشاره کرد و افزود: برنامه‌هایی تنظیم شده تا از ظرفیت کمیته اقتصادی استفاده شودو تسهیلات ویژه‌ای برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی ایجاد شود.

دیگر خبرها

  • تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی
  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر
  • راه‌اندازی مرکز زنجیره سرمای واکسن با اعتبار ۱۳ میلیارد در زاهدان
  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • پیگیری وضعیت بیمه کارگران و تاکسی داران در سمنان
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری