Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@19:55:08 GMT

۱۰ خبر تاثیرگذار بورس فردا ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۶۰۲۸

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، فردا چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ در حالی بورس کار خود را آغاز خواهد کرد که ده اتفاق مهم می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین توصیه می‌شود که قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید و ببینید. شایان ذکر است که این ده خبر تا ساعت ۱۵ امروز منتشر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱_ مذاکره برای خرید الباقی سهام دولت در دو شرکت ایران خودرو و سایپا
۲- دجابر از محل واگذاری سهام شرکت ددانا به سود ۶۲۸ میلیارد ریالی رسیده است.
۳- درج شرکت نوش پونه مشهد در بازار دوم فرابورس ایران با نماد معاملاتی غپونه
۴- سقف قیمت فروش نهاده‌های دامی در مبادی ورودی برای هر کیلوگرم ذرت ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان، جو ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان و کنجاله سویا ۱۶ هزار و ۳۰۰ تومان تعیین شده است.
۵- «فملی» از پرداخت عوارض معاف شد: شرکت ملی صنایع مس ایران اعلام نمود صادرات محصولات مس کاتد این شرکت از جدول مشمول حذف شده است
۶- سخنگوی کمیسیون سیاست خارجی مجلس: سفر انریکه مورا و امیر قطر را به فال نیک می‌گیریم/ هیئت ایرانی به وین برمی‌گردد.
۷- فنفت، افزایش سرمایه ۱۷۳ درصدی از مبلغ ۴۴ میلیارد تومان به ۱۲۰ میلیارد تومان که از محل مطالبات و آورده نقدی انجام شده بود را نزد مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رساند.

۸- فردا چهارشنبه تعداد ۳۵۵.۱۱۶.۱۳۰ سهم معادل ۱۲ درصد از سهام شرکت سیمان آبیک در نماد سآبیک به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه اولیه خواهد شد.
۹- صعود گندم به بالاترین سطح تاریخ: شاخص قیمت گندم جهانی متورم است بازار در شوک ممنوعیت صادرات گندم هند است که بدون وقفه اجرایی شده و امنیت غذایی کشور‌ها را به خطر انداخته است.
۱۰- وزرای خارجه ایران و عربستان در بغداد دیدار می‌کنند. کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: توافقات اولیه بین تهران و ریاض انجام شده و در آینده نزدیک وزیر امور خارجه کشورمان با وزیر امور خارجه سعودی دیدار خواهد کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: یارانه ارز 4200 تومانی آیت الله فاطمی نیا سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران بورس عرضه اولیه سابیک یارانه ارز 4200 تومانی آیت الله فاطمی نیا سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۶۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد۵برابری معاملات بورس انرژی در اجرای طرح اصلاح نقدینگی صنعت برق

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از توانیر، نخستین روز از هفته سوم معاملاتی اردیبهشت ماه جاری با رشد چشمگیر معاملات برق در بورس انرژی آغاز شد.

در این روز شاهد رشد حدوداً ٥ برابری معاملات نسبت به روز معاملاتی قبل (١٢ اردیبهشت بودیم). در این روز شرکتهای توزیع بیش از ١٦٣ میلیارد تومان برق برای تحویل در ماههای اردیبهشت و خرداد معامله کردند. ٧٥ درصد از این معاملات مربوط به برق تحویلی خرداد و ٢٥ درصد مربوط به برق تحویلی در اردیبهشت بود.

در معاملات امروز تعداد ١١٦ معامله در بازار اوراق سلف بورس انرژی مبادله شد که نسبت به روز قبل رشدی بالغ بر ٥٠ درصد داشت.

کد خبر 6097409 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • رشد۵برابری معاملات بورس انرژی در اجرای طرح اصلاح نقدینگی صنعت برق
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت؛ افت ۵ هزار واحدی شاخص کل
  • شاخص بورس امروز ۱۶ اردیبهشت/افت۵۱۸۲ واحدی
  • ۳۱ اردیبهشت ماه آخرین مهلت رفع تعهد ارزی سال ۱۴۰۱
  • بورس امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • (ویدئو) رئیس دانشگاه شهید بهشتی: در اتفاقات ۱۴۰۱، پلیس ایران وارد هیچ دانشگاهی نشد
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • سفر وزیر خارجه ایران به گامبیا برای شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی