Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس باشگاه بارسلونا مصاحبه ای مفصل در مورد شرایط بلوگرانا انجام داده است. 

خوان لاپورتا طی مصاحبه جدید خود در مورد جدیدترین موضوعات پیرامون بارسلونا اظهار نظر کرده است.

طرفداری | به گزارش رادیو کاتالونیا، بارسلونا قرار است یک تابستان شلوغ را تجربه کند؛ بازیکنان زیادی به این تیم لینک شده اند و تعداد زیادی نیز آخرین روزهای حضورشان در نیوکمپ را می گذرانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا در مورد وضعیت نقل و انتقالات باشگاه و مسائل روز مصاحبه ای انجام داده است. 

لاپورتا: ام باپه؟ هرگز بازیکنی با حقوق ۵۰ میلیون یورویی جذب نمی‌کنیم

 

فینال لیگ قهرمانان زنان اروپا؟ در فینال لیگ قهرمانان هر چیزی می تواند رخ دهد اما تیم ما این فصل یک عملکرد خارق العاده به نمایش گذاشته؛ آنها بهترین هستند. شانس خیلی خوبی برای قهرمانی داریم. دیدار لیورپول و رئال مادرید؟ قرار نیست آن را با پیراهن لیورپول ببینم، می دانم که هواداران بارسلونا چه چیزی از این بازی می خواهند.

 

به عملکرد بارسلونا در فصل جاری نمره قبولی می دهم اما خواسته ما بسیار بیش از این است. حس و حال سال گذشته را ندارم، چون به نظرم پارسال باید قهرمان لالیگا می شدیم. امسال با حضور ژاوی بازی مورد نظرمان را انجام می دهیم. در بعضی مواقع خیلی خوب و باثبات کار کردیم. بدون مصدومیت، می شد پایان بهتری در این فصل داشته باشیم. شکست خوردن همیشه عواقبی دارد. در این فصل تعدادی باخت داشتیم و تغییر سرمربی را تجربه کردیم. پس از آن چندین برد به دست آوردیم و دوم شدیم؛ البته انتظارات ما بیش از اینهاست. از ریسک خوشبین بودن مطلع هستم اما این خوشبینی نشانه جاه طلبی نیز به حساب می آید؛ چنین نگرشی یک پیام را به هواداران و اعضای رختکن منتقل می کند. فصل آینده باید تیمی داشته باشیم که با هدف کسب تمام جام ها از جمله لیگ قهرمانان اروپا وارد زمین شود. 

لواندوفسکی؟ اجازه دهید مسئولان بخش ورزشی کار خودشان را انجام دهند؛ انتقال آسانی نیست، ما از لحاظ مالی وضعیت بدی را پشت سر می گذاریم. اولویت ما سر و سامان دادن به شرایط اقتصادی بارسلونا است. اگر بتوانیم این "سر و سامان دادن" را با موفقیت انجام دهیم، کاری که نظرم می توانیم انجامش دهیم؛ کار انتقال هایی که مشغول آنها هستیم را نهایی می کنیم. مذاکره برای جذب خوزه گایا و کارلوس سولر؟ ما در مورد برخی از مسائل مدیریتی با رئیس والنسیا صحبت کردیم. نمی توانم حرف هایی که در این میان رد و بدل شد چیزی به شما بگویم. 

فرنکی دی یونگ؟ بگذارید مدیران ورزشی باشگاه کارشان را انجام دهند. بازیکنانی در تیم داریم که دیگر تیم ها آنها را می خواهند. کاری را انجام می دهیم که برای باشگاه مناسب است.  اگر بتوانیم شرایط اقتصادی باشگاه را بهبود ببخشیم، نیازی به فروش نخواهیم داشت. نمی دانم که آیا فروش "دردناک" خواهیم داشت یا نه اما اولویت قطعا شرایط اقتصادی باشگاه است. اولویت عثمان دمبله ماندن در باشگاه است اما دیگر پیشنهادات نیز او را وسوسه کرده اند؛ پیشنهاداتی که احتمالا از پیشنهاد ما بهتر هستند. به او پیشنهاد تمدید قرارداد داده ایم چون هم من و هم ژاوی او را دوست داریم. دنی آلوز؟ از نظر باشگاه، او اهدافی که تعیین کرده بودیم را به تحقق رسانده است. حالا همه چیز به بررسی فنی و مربی برمی گردد؛ احتمال تمدید 6 ماهه قرارداد او وجود دارد. گاوی؟ آلمانی و کرویف مشغول تمدید قرارداد او هستند؛ ما پیشنهادی داده ایم و می خواهیم یک جواب مثبت دریافت کنیم. 

اخبار داغ 

رکنا برگشت گل مدرسه ای در ۱۱ ثانیه؛ یک گل مشترک از سه تعویضی گل گهر فریبرز محمودزاده: سیاوش یزدانی می تواند به استقلال برگردد واکنش مایک منیان به گل انفرادی و زیبای تئو هرناندز: حتی مسی چنین گلی نزده بود اشک های پائولو دیبالا بابت جدایی از یوونتوس / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۶۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ

ستاره کلمبیایی تیم فوتبال لیورپول، در لیست گزینه‌های مورد نظر باشگاه بارسلونا برای خرید در بازار تابستانی قرار گرفته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه موندودپورتیووی کاتالونیا در گزارشی نوشت که باشگاه بارسلونا خرید یک بال چپ جدید را در اولویت برنامه‌های خود برای بازار نقل و انتقالات پایان فصل قرار داده و اولین گزینه‌اش هم لوئیس دیاس ستاره کلمبیایی تیم فوتبال لیورپول است.

تصمیم ژاوی هرناندس برای ادامه دادن به مربیگری در بارسلونا تا پایان قراردادش (تابستان 2025) کمی به اوضاع باشگاه ثبات بخشیده و دست باشگاه را برای تحقق برنامه‌هایش در بازار نقل و انتقالات بازتر می‌گذارد. انتظار می‌رود که ژاوی در فصل آینده نیز با آرایش مورد علاقه‌‌اش (3-3-4) بارسلونا را به میدان بفرستد و به همین دلیل او برای سمت چپ خط حمله تیمش به یک گزینه اضافه نیاز دارد. او اما می‌داند که برای رسیدن به هدفش، باشگاه باید بازیکن بفروشد تا بتواند بازیکن بخرد چرا که یکسری تغییرات بزرگ دیگر هم قرار است در نوکمپ رخ دهد.

وعده لاپورتا به ژاوی پس از موافقتش با ماندن در بارسلونا

طبق گزارش موندودپورتیوو؛ لوئیس دیاس برای ژاوی نسبت به دیگر گزینه‌های مورد نظرش که برای مدتی طولانی‌تر به باشگاه‌های فعلی‌شان متعهد هستند، در دسترس‌تر است که یکی از دلایل آن تغییر سرمربی لیورپول در پایان فصل است. جدایی کلوپ از قرمزپوشان مرسی‌ساید و ورود آرنه اسلات برای جانشینی او، احتمالاً زمینه‌ساز یکسری تغییرات تاکتیکی در شیوه بازی لیورپول خواهد شد که یکی از تبعات آن تردید بازیکن درباره جایگاهش در ترکیب اصلی و وسوسه شدنش برای ترک آنفیلد است.

با این حال خرید دیاس برای بارسلونا کار آسانی نخواهد بود، چرا که قیمت او حدود 70 میلیون یورو تخمین زده شده است و پرداخت چنین رقمی حتی با در نظر گرفتن یک تخفیف قابل توجه با وضعیت مالی فعلی بارسا همخوانی ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!
  • توخل: نمی‌دانم چرا، ولی گنابری به رئال گل می‌زند
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا | تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • کلوپ: هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد