Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری آنلاین- پریسا نوری:‌ رجبی این روزها در یک آپارتمان ۱۶۰ متری در کرج زندگی می‌کند و دلیل انتخاب او نداشتن خانه در تهران نیست. این هنرمند سرشناس،  پول خرید خانه در پایتخت را داشته و حتی یک خانه لوکس در شمال شهر به او هدیه شده است ولی این بازیگر طناز پیشکشی میلیاردر پایتخت را نپذیرفته و بقیه ماجرا را اینطور تعریف می‌کند: «چند سال پیش در میهمانی رسمی، یکی از افراد مشهور و پولدار که سر میز شام کنارم نشسته بود، بعد از احوالپرسی و تعارفات معمول گفت: «من و همسرم خیلی تو را دوست داریم و عاشق فیلم‌ها و بازیگری‌ات هستیم برای همین دلم می‌خواهد به جبران لحظه‌های خوشی که برایمان خلق کردی، یک آپارتمان بزرگ و لوکس در شمال تهران به تو هدیه بدهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» اول از این پیشنهاد جا خوردم. اما...»

پنت‌هاوس یا لکسوس!؟

شاید کمتر کسی در مقابل این پیشنهاد وسوسه‌کننده مقاومت کند، اما رجبی به دلایلی که آن را شرح می‌دهد بلافاصله از پذیرفتن این هدیه لوکس سر باز می‌زند. او که با یادآوری آن روز لبخند بر لبانش نشسته، ادامه می‌دهد: «با خودم گفتم وقتی یک چنین آدمی از آپارتمان لوکس صحبت می‌کند، احتمالا منظورش یک پنت هاوس چند ده میلیاردی است و من نباید به هیچ‌وجه زیر بار پذیرش این هدیه گران‌قیمت بروم. از طرفی ممکن است این شخص به هر دلیلی خدای ناکرده فردا مفسد اقتصادی از کار دربیاید و حساب و کتابش را در بیاورند و بفهمند یک آپارتمان به من داده، بگویند رجبی با او همدست بوده تا بیایم ثابت کنم که بی‌گناهم، اعتبارم از بین برود. از طرف دیگر، اگر پس از مدتی سکونت در آن آپارتمان ناچار شوم آن را پس بدهم، زندگی در خانه ۱۶۰ متری کرج برای بچه‌هایم سخت می‌شود و ...خلاصه دردسرتان ندهم در کسری از ثانیه این حساب و کتاب‌ها را در ذهنم مرور کردم و گفتم: شما به بنده لطف دارید اما من نمی‌توانم هدیه شما را قبول کنم. آن بنده خدا که معلوم بود انتظار شنیدن این حرف را نداشت، کمی جا خورد و پس از کمی تأمل سوییچ یک لکسوس از جیش درآورد و گفت: «اشکال ندارد ولی این را دیگر قبول کنید!» باز هم همان حساب و کتاب‌ها را در ذهنم مرور کردم و با عذرخواهی هدیه‌اش را نپذیرفتم و در نهایت برای اینکه دلخور نشود، دعوتش را برای یک شام خانوادگی قبول کردم.»

آقای بازیگر با همان لبخند همیشگی و روحیه طنازش با خنده می‌گوید:‌ «سر این موضوع پسرم تا مدت‌ها از دستم دلخور بود که چرا حداقل ماشین را قبول نکرده‌ام...»

کد خبر 677008 برچسب‌ها کرج همشهری محله بازیگران سینما و تلویزیون ایران هنر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کرج همشهری محله بازیگران سینما و تلویزیون ایران هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۷۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار

مهدی عسگری درباره ضرورت تغییر الگوی ساخت شهر و مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه و توسعه عمودی به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار، گفت: ریشه‌ بسیاری از مشکلات کلانشهرها، تراکم جمعیت در یک جغرافیای محدود است، روندی که در صورت تداوم، چالش‌های مزمن اجتماعی، زیست محیطی، بهداشتی و فرهنگی را تشدید و تاب‌آوری را متلاشی خواهد کرد.

نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد با افزایش طبقات آپارتمان‌ها، آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری افزایش می‌یابد، ادامه داد: تغییر الگوی ساخت شهر و مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه و توسعه عمودی به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار و توسعه افقی، یک نیاز جدی و مطالبه‌ی عمومی است.

وی اضافه کرد: مصوبه اخیر مجلس در برنامه هفتم مبنی بر افزایش ۲۵ درصدی مساحت سکونتگاهی کشور، تکلیفی است که باید با نظارت مجلس و اهتمام دولت، با جدیت دنبال شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: این پیشنهاد که در کمیته احیاء اراضی آماده و به تصویب مجلس رسید، بستر قانونی برای توزیع متوازن جمعیت در کشور، مبتنی بر آمایش سرزمین و جلوگیری از مهاجرت بی‌رویه را فراهم کرده است.

منبع: خانه ملت

دیگر خبرها

  • مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند
  • ما مجرم زاده می‌شویم
  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • با ۳۰۰ میلیون تومان در کدام محله خانه اجاره کنیم؟
  • طعنه بامزه سید جواد هاشمی به مهران رجبی
  • چهره بسیار متفاوت و بدون آرایش بازیگر زن معروف در جنوب را ببینید | تصویر