Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا رضوانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی،در واکنش به اینکه گفته شده قالیباف مجدداً رئیس مجلس می‌شود، گفت: اینکه رئیس مجلس از پیش تعیین شده، حرف درستی نیست، ممکن است برآوردها به این ترتیب باشد که مجدداً قالیباف رئیس مجلس شود اما این به معنای تعیین شدن از پیش نیست، کما اینکه دوره ریاست مجلس یک ساله است و بعد از یک سال مجددا انتخابات برگزار می‌شود، در این شرایط اگر مجدداً قالیباف رأی بیاورد، برای دفعه سوم رئیس مجلس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره ارزیابی خود از فضای مجلس برای استقبال از قالیباف جهت تصدی پست ریاست مجلس افزود: برآورد بنده این است که مجدداً قالیباف برای ریاست مجلس رأی می‌آورد و رئیس مجلس می‌شود.

بیشتر بخوانید:

امید مخالفان به مددرسانی «سیسمونی» کمرنگ شد / سبقت قالیباف از رقیبان برای یاست مجلس

افشای سیسمونی برای حذف قالیباف بود؟ / نبرد تمام اصولگرایانه بر سر سکانداری بهارستان

رضوانی در پاسخ به اینکه زمزم‌هایی از داوطلبی آقاتهرانی برای ریاست مجلس شنیده می‌شود، تصریح کرد: داوطلب شدن آقاتهرانی برای ریاست مجلس، ناشی از گمانه‌زنی‌های غیرمعتبر است. واقعیت امر این است که برخی از نمایندگان به آقاتهرانی پیشنهاد کردند که برای ریاست مجلس کاندیدا شود. ممکن است افرادی علاقمند به آقاتهرانی باشند اما تا آنجایی که بنده اطلاع دارم، او برنامه‌ای جهت داوطلب شدن در انتخابات مجلس ندارد.

نمایند مردم تهران در مجلس در واکنش به اینکه گفته می‌شود طرح استفاده بهینه از اشیاء باستانی و گنج‌ها با حمایت جبهه پایداری مطرح شده است، خاطرنشان کرد: بنده طرح استفاده بهینه از اشیاء باستانی و گنج‌ها را امضا نکردم. در حقیقت چنین طرحی به بنده ارائه نشده و تابحال آن را مشاهده نکردم. بسیاری از موارد را به جبهه پایداری ارتباط می‌دهند؛ به عنوان مثال بارندگی می‌شود می‌گویند به جبهه پایداری مربوط است، بارندگی هم نمی‌شود می‌گویند به جبهه پایداری ارتباط دارد حتی ممکن است آلودگی هوای تهران و شهرستان‌ها را هم به جبهه پایداری ارتباط بدهند. در حقیقت برخی دچار توهمات هستد. هیچ طرحی به این عنوان از جانب جبهه پایداری مطرح نشده است.

۲۱۲۱۷

کد خبر 1632246

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجلس یازدهم جبهه پایداری برای ریاست مجلس جبهه پایداری رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۷۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش محمد فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی

محمد فاضلی، جامعه شناس در توییتی در خصوص اظهارنظر اخیر جواد کریمی قدوسی نماینده مجلس نوشت: مملکت نظم و نسق دولت مدرنی ندارد که تناسب اختیار و مسئولیت، و پاسخ‌گویی در برابر سخن و عمل برقرار باشد. کسانی درباره راهبرد‌های سیاست خارجی و نظامی خبر - غلط یا درست- می‌دهند که نه اختیار دارند نه مسئولیتش را می‌پذیرند. عقوبت هم نمی‌شوند. بی‌دولتی راهبرد است، عوارض فشل بودن یا چه؟   کریمی قدوسی نماینده اصولگرای فعلی مجلس که از رسیدن به مجلس دوازدهم بازمانده است دیروز در توییتی تلویحا مدعی فاصله یک هفته‌ای ایران با آزمایش اتمی شد.   کریمی قدوسی نماینده مشهد در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.   جواد کریمی قدوسی، عضو جبهه پایداری چندی پیش نیز قبل از عملیات ایران علیه اسرائیل با انتشار پستی در توئیتر نوشته بود: بعد از تنبیه رژیم صهیونیستی در ساعت آینده این شرور خواهد فهمید که من بعد در هر کجای دنیا دست به ترور شخصیت‌های جبهه مقاومت بزند باز با سجیل و خیبرشکن و شهاب ایرانی تنبیه خواهد شد.   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کریمی قدوسی : در صورت صدور اذن ، تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله است

دیگر خبرها

  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی پور /غضنفری: در عوض رأی دادن به قالیباف، وعده خودرو و وام چندصدمیلیونی دادند/حبیب زاده: تکذیب می کنم
  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • کنایه رئیس سازمان تأمین اجتماعی به مشاغل سخت! / جدّیت قالیباف به روایت یک عضو جبهه پایداری
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • پیش بینی ریاست یک چهره جدید بر مجلس آینده /پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • واکنش محمد فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی