Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید ابوالحسنی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از ۶۷ روز بازه زمانی ثبت‌نام برای شرکت در اولین دوره مسابقات مینی فوتبال روستایی و عشایری جام پرچم، ۵۱۸ تیم در دو بخش بانوان و آقایان از شهرستان های استان برای شرکت در این رقابت ها ثبت نام کردند.

وی افزود: با اعلام کمیته فنی دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان کار استخراج فرم ها، طبقه بندی بر اساس شهرستانها، ارزیابی صحت اطلاعات فرم های ثبت نامی آغاز و آمار نهایی مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوالحسنی با اشاره به زمانبندی مسابقات جام پرچم، افزود: هفته اول خرداد ۱۴۰۱ لیست های اعلامی و تیم‌های واجد شرایط شرکت در مسابقات به استانها اعلام می شود و ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ قرعه کشی مسابقات تمامی بخش های استان به صورت همزمان با نظارت کارگروه مسابقات در هر شهرستان انجام خواهد گرفت.

وی گفت: از یک تا ۲۱ تیرماه لباس های ورزشی رایگان اهدایی ورزارت ورزش و جوانان به تیم های شرکت کننده تحویل داده می شود و نیمه دوم تیرماه همزمان با عید سعید غدیر آغاز مسابقات به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز می شود.

ابوالحسنی افزود:این مسابقات باید تا پایان شهریورماه به اتمام برسد و تیم های قهرمان در هر بخش برای حضور در مرحله شهرستان مشخص و معرفی شود.

ابوالحسنی همچنین گفت: با پیگیری های فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی فدراسیون ورزش همگانی و معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و روستایی وزارت ورزش  مقرر شد یک دوره کلاس داوری برای برگزاری رقابت ها بین علاقه مندان در روستاهای  استان قزوین برگزار شود که زمان آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها فوتبال فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی وزارت ورزش و جوانان استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی وزارت ورزش و جوانان فوتبال فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی وزارت ورزش و جوانان استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۷۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای بازگشت سه امتیاز شمس آذر مذاکرات متعددی انجام شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی اعلایی بعد از روز چهارشنبه در جمع معلمان هنرستان تربیت بدنی ارزش اظهار داشت: استان قزوین ظرفیت‌های متعددی در حوزه ورزش دارد و در همین راستا مجموعه مدیریتی استان سعی کرده تمرکز ویژه‌تری نسبت به این حوزه داشته باشد.

وی با بیان اینکه توجه به حوزه ورزش نتایج خوبی را برای استان رقم زده است، افزود: به طور مثال استان قزوین تا همین امروز به نسبت جمعیت و وسعت، رکورد خوبی را در ورود ورزشکاران به المپیک زده است و اگر باقی مانده ورزشکاران مورد نظر هم بتوانند سهیمه لازم را کسب کنند رکورد بی نظیری به ثبت خواهد رسید.

اعلایی گفت: این نتایج در حالی رقم خورده است که استان‌های با امکانات بیشتر یا ورزشکار المپیکی ندارند یا تعداد آنها از استان قزوین کمتر است که این مهم نشان دهنده وجود استعدادهای ورزشی و تلاش دست اندرکاران، مربیان و معلمان در مجموعه‌هایی مثل هنرستان ارزش است.

استاندار قزوین اضافه کرد: استان در ورزش بانوان هم نتایج خوبی گرفته است و مقام‌های ملی و فراملی بانوان ارزشمند است.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: در حوزه فوتبال، تیم شمس آذر امروز به شگفتی ساز لیگ برتر تبدیل شده است، تیمی که بودجه آن پایین‌تر از بسیاری از تیم‌های دیگر است ولی با اراده، انگیزه، کادر متخصص و به صورت کاملاً حرفه‌ای توانسته موفقیت‌های زیادی را کسب کند.

وی با بیان اینکه تیم شمس آذر به صورت کاملاً حرفه‌ای تیم داری می‌کند و تبدیل به الگویی برای باشگاه‌های دیگر شده است، افزود: هرچند که متأسفانه سه امتیاز از این تیم قبل از شروع بازی‌ها کسر کردند و علی رغم تلاش‌ها و رایزنی‌های متعدد این سه امتیاز هنوز برنگشته است ولی اهالی فوتبال کار بزرگ و با ارزش شمس آذر را درک می‌کنند.

اعلایی با بیان اینکه مجموعه مدیریتی استان مانند گذشته از این تیم حمایت خواهد کرد، گفت: در بهسازی ورزشگاه یک اقدام کم نظیر رقم خورد و در یک مدت زمان کوتاه ورزشگاه آماده مسابقات شد و مدیران و فعالان ورزشی به گونه‌ای در این ورزشگاه کار می‌کنند که انگار خانه خود را می‌سازند.

وی افزود: به طور قطع این هنرستان یکی از موتورهای محرک استان در زمینه ورزش است و امیدواریم از این هنرستان چونان گذشته قهرمانان دیگری هم تربیت شوند.

استاندار قزوین اضافه کرد: برای مجموعه مدیریتی استان در کنار ورزش‌های قهرمانی، ورزش همگانی و تندرستی هم از اهمیت بالایی برخوردار است و در این زمینه هم اقدامات لازم انجام خواهد شد.

کد خبر 6094747

دیگر خبرها

  • احیای ۲۶رشته قنات توسط بسیج سازندگی قزوین
  • واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا
  • برای بازگشت سه امتیاز شمس آذر مذاکرات متعددی انجام شده است
  • ثبت رکورد تاریخی ورزشکاران قزوینی در مسابقات المپیک
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)