Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@22:39:57 GMT

برد نفس‌گیر لیورپول و کشاندن قهرمانی سیتی به بازی آخر

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۸۰۶۴

در آخرین بازی از هفته سی‌و‌هفتم، هفته ماقبل پایانی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال لیورپول در ورزشگاه سنت‌ماری میهمان ساوتهمپتون بود و میزبانش را با نتیجه 2 بر یک شکست داد.

لیورپول در حالی سه امتیاز این بازی را از آن خود کرد و بیست‌و‌هفتمین پیروزی‌اش را در این فصل جشن گرفت که گل اول را هم در دقیقه 13 دریافت کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گل را ناتان ردموند برای قدیس‌ها به ثمر رساند. البته برتری تیم میزبان تنها 14 دقیقه به طول انجامید، چرا که تاکومی مینامینو کار را برای مرسی‌سایدی‌ها به تساوی کشاند. در دقیقه 67 نیز جوئل ماتیپ گل برتری لیورپولی‌ها را وارد دروازه ساوتهمپتون کرد.

به این ترتیب لیورپول 89 امتیازی شد و بار دیگر فاصله خود را با منچسترسیتی صدرنشین به یک امتیاز کاهش داد. این بدان معناست که اگر منچسترسیتی در هفته آخر رقابت‌ها در خانه استون‌ویلای تحت هدایت استیون جرارد مغلوب شود و لیورپول بتواند در آنفیلد بر ولورهمپتون غلبه کند، شاگردان کلوپ سومین جام فصل‌شان را بالای سر خواهند برد.

هفته پایانی لیگ برتر انگلیس، روز یکشنبه هفته آینده با برگزاری همزمان تمامی بازی‌ها از ساعت 19:30 به وقت تهران به انجام خواهد رسید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: یارانه ارز 4200 تومانی آیت الله فاطمی نیا سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران لیگ برتر انگلیس ساوتهمپتون لیورپول یارانه ارز 4200 تومانی آیت الله فاطمی نیا سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۸۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها

به گزارش صدای ایران از ایرنا، هفته سی‌وچهارم لالیگا اسپانیا در شرایطی شنبه شب دنبال شد که تیم فوتبال بارسلونا در این هفته و در دیداری خارج از خانه به مصاف خیرونا رفت و با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب حریف شد تا رئال مادرید چهار هفته پیش از پایان لالیگا و برای سی‌وششمین مرتبه قهرمان شود.

بارسلونا که در این بازی به پیروزی نیاز داشت تا همچنان امیدوار به کسب قهرمانی باشد در دقیقه ۳ بازی توسط آندرئاس کریستنسن به گل رسید تا امید‌ها برای کاتالان‌ها زنده شود، اما یک دقیقه بعد آرتم دووبیک کار را به تساوی کشاند.

در لحظات پایانی نیمه نخست رابرت لواندوفسکی از روی نقطه پنالتی بارسا را به گل رساند تا آنها با برد ۲ بر یک به رختکن بروند، اما در نیمه دوم کریستین پورتو در دقایق ۶۵ و ۷۴ و میگوئل گوتیرز در دقیقه ۶۷ سه‌بار دیگر برای خیرونا گلزنی کردند تا بازی در نهایت این دیدار، ۴ بر ۲ به سود میزبان شود.

این نتیجه تا پایان بازی باقی ماند تا بارسلونا در شبی که به بُرد نیاز داشت شکست ۴ بر ۲ را تجربه کند. با این نتیجه رئال مادرید، خیرونا و بارسلونا با ۸۷، ۷۴ و ۷۳ امتیاز در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند و رئال قهرمان زودهنگام لالیگا شد.

دیگر خبرها

  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا
  • شکست سنگین بارسلونا / امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • رئال مادرید قهرمان شد؛ آنچلوتی سیگار برگ را روشن کرد
  • قهرمانی شماره 36 رئال: آنچلوتی سیگار برگ را روشن کرد
  • هفته سی و ششم لیگ جزیره/ هم آرسنال برد هم سیتی
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • آرسنال قاطعانه برد و فشار روی سیتی را افزایش داد
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم