Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، مجتبی قهرمانی، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب بندرلنگه، نیروهای دریابانی این شهرستان پس از شناسایی یک فروند کشتی خارجی حامل هزاران لیتر سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس، نسبت به توقیف آن اقدام نمودند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این شناور بیش از ۵۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شده است و ۷ نفر خدمه آن نیز پس از دستگیری، جهت تکمیل روند تحقیقات در بازداشت به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمانی تصریح کرد: کشتی مذکور نیز پس از توقیف با اسکورت نیروهای عملیاتی و شناورهای دریابانی جمهوری اسلامی ایران به بندرگاه هدایت و برای سیر مراحل قانونی و بررسی‌های لازم تحویل مقامات قضایی شده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان با تأکید بر اینکه مبارزه با قاچاق سوخت از اولویت‌های مهم و مورد پیگیری مستمر دستگاه قضایی در جهت حمایت از رشد و شکوفایی اقتصاد کشور است، خاطرنشان کرد: سواحل خلیج نیلگون فارس و آب‌های پیرامون آن به هیچ وجه جای امنی برای فعالیت سودجویان و قاچاقچیان نخواهد بود.

انتهای پیام /

منبع: فارس

کلیدواژه: مجتبی قهرمانی توقیف کشتی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۸۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی هرمزگان در محور مواصلاتی باغستان به سمت میدان سایت از یک دستگاه کشنده ماک مشکوک، یک دستگاه بیل مکانیکی قاچاق به ارزش ۷۰ میلیارد ریال کشف کردند.

وی افزود: بیل مکانیکی قاچاق به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: متهم نیز با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف ۲۷ میلیون لیتر بنزین قاچاق
  • ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در تاکسی
  • انهدام 237 شناور حامل گازوئیل قاچاق و کشف 3.7 میلیون لیتر سوخت در هرمزگان
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزهای هرمزگان
  • توقیف ۱۸ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف بیش از ۳میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزها از ابتدای سال تاکنون
  • کشف ۲۷ میلیون لیتر بنزین قاچاق و توقیف ۴۰۰۰ خودروی شوتی در یک سال
  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان