Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@05:10:28 GMT

کارشناسان کاروان ترویج از باغات سرپل ذهاب بازدید کردند

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۸۱۶۷

کارشناسان کاروان ترویج از باغات سرپل ذهاب بازدید کردند

نعمت دارابی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کاروان ترویج بهره‌وری جهاد کشاورزی از مزارع کشاورزی و باغات شهرستان سرپل ذهاب طی روز گذشته بازدید کردند.

وی افزود: انتقال دانش کشاورزی بروز و به صورت میدانی در اراضی کشاورزی و باغات از سیاست‌های جهاد کشاورزی است.

رئیس جهاد کشاورزی سرپل ذهاب تصریح کرد: طرح کاروان ترویج با هدف انتقال دانش و فناوری کشاورزی به صورت میدانی به کشاورزان صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دارابی بیان کرد: یکی از آفات مهم در باغات انگور بوده و از مشکلات مهم در حوزه کشاورزی شهرستان سرپل ذهاب است که کارشناسان کاروان ترویج پیشنهادات خود را به کشاورزان ارائه کردند.

وی ادامه داد: طرح کاروان ترویج با هدف ارتقا تولید محصولات کشاورزی در سرپل ذهاب همزمان با سراسر استان کرمانشاه در حال انجام است.

کد خبر 5492929

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه سرپل ذهاب محصولات کشاورزی جهادکشاورزی کرمانشاه بوشهر کرمانشاه هدفمندی یارانه ها احتکار آلودگی هوا گرد و غبار ویروس کرونا تنظیم بازار آمار کرونا کالاهای اساسی خطبه های نماز جمعه مشهد خراسان رضوی گرد و خاک کاروان ترویج سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۸۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند با اشاره به کشت بیش از ۶۵۰ هکتار کلزا امسال در این شهرستان، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

توکل آبشناس، کم آب بر بودن، قرار گرفتن در تناوب با کشت گندم، داشتن قیمت تضمینی خرید از سوی دولت و مفید بودن برای تغذیه زنبور عسل را از جمله مزایای کشت کلزا برشمرد.

او همچنین با اشاره به اینکه کلزا همه ساله در پاییز کشت و در خرداد برداشت می‌شود، گفت: از سیاست‌های اصولی جهاد کشاورزی ترویج کشت محصولات کم آب بر مانند کلزاست.

دیگر خبرها

  • صادرات خرما به ۴۰۰ میلیون دلار رسید
  • روز مزرعه دانه های روغنی در لرستان
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • برداشت گل محمدی از باغات بابل
  • هجوم ملخ ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • عملیات بهسازی و نوسازی باغات استان بوشهر اجرا می‌شود
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • گردهمایی مددکاران ترویجی شهرستانهای ارومیه، نقده و اشنویه
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز