Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@02:27:16 GMT

مهلت شرکت در چهاردهمین جشنواره علامه حلی حوزه علمیه تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۸۲۸۷

مهلت شرکت در چهاردهمین جشنواره علامه حلی حوزه علمیه تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با تصویب شورای سیاستگذاری جشنواره علامه حلی (ره)، مهلت ثبت‌نام در چهاردهمین جشنواره علامه حلی تمدید شد. طلاب خواهر و برادر زیر ۳۵ سال تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ فرصت دارند ثبت‌نام خود در این دوره از جشنواره تکمیل نمایند.

لازم به ذکر است که تاریخ یاد شده به هیچ‌وجه قابل تمدید نخواهد بود.

همچنین، در این دوره برای نخستین‌بار، بخش آثار علمی اساتید به عنوان یکی از بخش‌های جانبی جشنواره با شرایط زیر راه‌اندازی شده است:

الف) اساتید بایستی دارای کد استادی (در حوزه برادران) یا مجوز تدریس (در حوزه خواهران) باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ب) شرط سنی اساتید تا ۵۰ سال است؛ (متولدین ۱۳۵۰/۰۱/۰۱ و پس از آن)

ج) در سال شروع، تنها آثار اساتیدی پذیرش می‌شود که مجوز تدریس در سطوح ۱و۲و۳ حوزه‌های علمیه برادران و سطوح ۲ و ۳ حوزه‌های علمیه خواهران را داشته و هنگام شرکت در جشنواره، به تدریس در این سطوح اشتغال داشته باشند.

د) در سال شروع تنها مقالات اساتید و کتب چاپ‌شده در چهار سال اخیر آنها پذیرش می‌شود.

ه) آثار ارسالی به جشنواره نباید پیش از این به همایش‌های مشابه مانند کتاب سال حوزه و کتاب سال بانوان ارسال شده باشد.

کد خبر 5492977 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره علامه حلی طلاب حوزه علمیه آزمون کارشناسی ارشد سازمان سنجش دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه الزهرا وزارت علوم دانشگاه های ایران توزیع کارت کنکور وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی علوم تحقیقات و فناوری آموزش مهارتی آزمون دستیاری مرکز سنجش آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۸۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام حسن خیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم با صدور حکم مشترک از سوی آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه و دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد با حفظ سمت به‌عنوان رئیس جدید دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شد. 

در احکام جداگانه‌ای که از سوی آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه و دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاداسلامی صادر شده، از تلاش احمد مرادخانی رئیس سابق دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد اسلامی با اهدای لوح سپاس قدردانی شده است.

در متن حکم خطاب به حجت‌الاسلام خیری آمده است: نظر به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و دانشگاه آزاد اسلامی و به منظور مشارکت و بهره‌مندی از ظرفیت‌های طرفین و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و افزایش فعالیت در راستای وحدت حوزه و دانشگاه به موجب این حکم جنابعالی را به‌عنوان رئیس دیرخانه مشترک برای اجراسازی تفاهم‌نامه مذکور به مدت چهار سال منصوب می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مقطع سطح ۴ در حوزه علمیه خواهران اردبیل اجرا می‌شود
  • مهلت مزایده عمومی ۲۸۹ معدن آذربایجان غربی تمدید شد
  • تمدید مهلت مزایده عمومی ۲۸۹ معدن آذربایجان غربی
  • مهلت دریافت کالابرگ طرح فجرانه نوبت سوم تا جمعه تمدید شد
  • فردا؛ آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه «داوطلب»/ این مهلت تمدید نخواهد شد
  • رئیس دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد معرفی شد
  • مهلت نامزدهای انتخاباتی برای معرفی نمایندگان خود تمدید نمی‌شود
  • مهلت تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور تمدید شد
  • شهید مطهری الگویی وارسته برای نسل امروزی است
  • تمدید مهلت تکمیل و ارسال اظهار نامه مالیاتی ارزش افزوده