Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تبریک انتخاب غرفه بزرگترین هلدینگ پتروشیمی ایران به عنوان غرفه برتر در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، امضای تفاهم‌نامه های متعدد در راستای هوشمندسازی، دانش بنیان شدن و توسعه فعالیت این گروه را نشان از مرحله جدید فعالیت این هلدینگ عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، متن پیام دکتر علی عسکری بدین شرح است:


بسم‌الله الرحمن الرحیم
برگزاری باشکوه بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی جلوه‌ای از خودباوری شرکت‌های ایرانی در زمانه جنگ اقتصادی، گامی بلند برای خودباوری، استقلال اقتصادی و سیاسی و حذف تحریم بود.
حضور پررنگ شرکت‌های دانش بنیان و تولیدکنندگان ایرانی به خوبی نشان داد که صنعت ارزش‌آفرین پتروشیمی و نفت در راستای گام دوم انقلاب، با ایمان و خودباوری جوانان متخصص، آینده‌ای روشن برای پیشرفت و تعالی ایران اسلامی رقم خواهد زد.
در این میان، نمایش درخشان گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در نمایشگاه، امضای تفاهم‌نامه‌های متعدد در راستای هوشمندسازی، دانش بنیان شدن و توسعه فعالیت بزرگترین گروه پتروشیمی ایران از میادین نفتی و گازی تا صنایع پایین دستی و همچنین مذاکرات مثمرثمر برای رفع گلوگاه‌های تولید، افزایش استفاده از توان داخلی در صنعت، نشان از مرحله جدید فعالیت این هلدینگ و حرکت به سمت افق‌های روشن‌تر و فتح قله‌های جهانی در این صنعت دارد.
اینجانب از همه همکاران عزیز خود در گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس شامل مدیران عامل، مدیران ستادی و مدیران شرکت‌های تابعه، کارشناسان و مجموعه برند و روابط عمومی که در طول دوران برگزاری نمایشگاه، تلاشی تحسین برانگیز برای معرفی توانمندی‌های گروه و استفاده حداکثری از ظرفیت موجود در نمایشگاه برای شناسایی توانمندی‌ها داشتند و همچنین برگزار کنندگان این رویداد در خور شأن نام ایران عزیز ، وزارت نفت و به ویژه شرکت ملی نفت ایران تشکر می‌کنم و انتخاب غرفه گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به عنوان غرفه برتر در این نمایشگاه را تبریک عرض می‌کنم.

علی عسکری
مدیرعامل و نائب رییس هیأت مدیره گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۸۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی| نام تیم استقلال به «استقلال خلیج فارس» تغییر کرد

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تبریک دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس، از تغییر نام تیم استقلال به تیم «استقلال خلیج فارس» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عبدالعلی علی عسکری با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، اظهار کرد: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید تیم محبوب استقلال، به تیم استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

وی افزود: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختارهای اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

کد خبر 749136

دیگر خبرها

  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • نام استقلال به استقلال خلیج فارس تغییر یافت
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • تغییر نام استقلال تهران به استقلال خلیج‌فارس
  • رسمی| نام تیم استقلال به «استقلال خلیج فارس» تغییر کرد
  • نام جدید باشگاه استقلال رسماً مشخص شد
  • رسمی؛ نام استقلال تغییر کرد
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس
  • رسمی؛ نام استقلال تغییر کرد | «خلیج فارس» مقابل اسم آبی ها