Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد کلامی امروز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه از لحاظ ذخایر استراتژیک در بهترین شرایط ممکن قرار داریم، اظهار کرد: در هر شهرستانی که نیاز به عرضه کالاهای اساسی باشد با معرفی مباشر از سوی فرماندار آماده‌ایم به اندازه کافی و بدون محدودیت کالاهای اساسی عرضه شود.

وی افزود: روزانه از طریق تشکیل جلسات کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار استان و کارگروه تنظیم بازار آخرین وضعیت بازار و کالاهای اساسی از لحاظ فراوانی و قیمت اقلام با حضور مدیران دستگاه‌های ذی ربط از جمله جهاد کشاورزی، صمت و تعزیرات رصد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلامی با بیان اینکه این جلسات با هدف تأمین به موقع و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم برگزار می‌شود، ادامه داد: پایش مستمر بازار و نظارت بر میزان عرضه، قیمت و فراوانی کالاهای اساسی در این جلسات بررسی و متناسب با نیاز بازار اقدامات مورد نیاز تصمیم گیری می‌شود.

وی گفت: در روزهای گذشته به دلیل کمبود مرغ به دنبال افزایش عرضه مرغ در بازار بودیم که امروز نیز به دلیل فراوانی مرغ در بازار برای اینکه تولید کنندگان مرغ ضرر نکنند به دنبال منجمد کردن مرغ‌های عرضه شده هستیم تا چرخه تولید ضرر نبیند.

کد خبر 5493017

منبع: مهر

کلیدواژه: کالاهای اساسی محمد کلامی تبریز بوشهر کرمانشاه هدفمندی یارانه ها احتکار آلودگی هوا گرد و غبار ویروس کرونا تنظیم بازار کالاهای اساسی آمار کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد خراسان رضوی گرد و خاک کالاهای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۸۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غلبه بر عفونت سینوس بدون نیاز به دارو

به گزارش خبرآنلاین،مهمترین علائم سینوزیت درد پیشانی و صورت، کاهش حس بویایی، گرفتگی بینی، ترشحات سبز رنگ بینی، احساس پری و سنگینی صورت و تب بالای ۳۸.۵ درجه است.

عصرایران در خبری نوشت:در شرایطی که آنتی‌بیوتیک‌ها اغلب برای درمان عفونت‌های سینوسی تجویز می‌شوند، روش‌های طبیعی متعددی نیز برای تسکین علائم و تسریع روند بهبودی وجود دارد. در این مطلب، به بررسی برخی از موثرترین درمان‌های طبیعی برای سینوزیت می‌پردازیم.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902737

دیگر خبرها

  • غلبه بر عفونت سینوس بدون نیاز به دارو
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالاهای وارداتی می‌شود؟ 
  • محدودیت سختگیرانه در ترخیص کالاهای ملوانی خسارت به بار می آورد
  • دستگاه تهویه همراه خصوصی به بازار عرضه می شود
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • اعلام قیمت انواع خودرو / عرضه همچنان ضعیف است
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت
  • عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف
  • رصد و پایش بازار لاستیک خودرو در یاسوج