Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اجرا مصوبه جذب ۵۰ درصدی نیروهای بومی در طرح‌های پارس جنوبی گفت: این مهم که دغدغه مردم استان است انتظار می‌رود اجرایی در اجرا آن نظارت ویژه شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازعسلویه، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری صبح امروز در نشست با مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی بهره‌مندی مردم استان بوشهر از این ظرفیت‌ها را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: در کنار صنعت پارس جنوبی که آبرو نظام جمهوری اسلامی است باید با برنامه‌ریزی زمینه بهره‌مندی مردم استان از تولیدات و خدمات از این صنایع فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم باتأکید بر رعایت قانون جذب 50 درصدی نیروهای بومی در پروژه‌های پارس جنوبی تصریح کرد: انتظار می‌رود در این زمینه نظارت ویژه شود زیرا این مهم از دغدغه‌های به حق مردم استان بوشهر است.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری استفاده از ظرفیت نیروهای توانمند بومی در پست‌های مدیریتی پارس جنوبی را یک ضرورت دانست و بیان کرد: مدیران خوشنام ما در جامعه مدیرانی هستند که در کنار آنها همواره نیروهای کاردان پرورش یافته‌اند و چه بهتر که این پرورش‌یافتگان از نیروهای متعهد و متخصص بومی باشند.

صنایع پتروشیمی پارس جنوبی 320 میلیارد تومان در رسیدگی به محرومان استان بوشهر سرمایه‌گذاری می‌کنداعتبارات منطقه پارس جنوبی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی 3برابر شد + فیلم1000 نفر از کارجویان استان بوشهر جذب صنایع پارس جنوبی می‌شوند

حسینی بوشهری با بیان اینکه توجه به مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و تأسیسات پارس جنوبی یک ضرورت است بیان کرد، امیدوارم پارس جنوبی علاوه بر تأمین گاز کشور در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی نیز تاثیرگذار باشد که البته این امر نیازمند افزایش اختیارات شما از سوی وزارت نفت است.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان بوشهر مردم استان پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۸۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جوشن سهرابی یکشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برابر برنامه ریزی انجام شده طرح سه روزه ویژه مقابله با سرقت مغازه در استان بوشهر با بهره گیری از ظرفیت دوایر تجسس و پلیس آگاهی اجرا که تلاش پلیس استان منجر به شناسایی و دستگیری ۹ نفر سارق و کشف ۱۱ فقره سرقت مغازه با استرداد اموال سرقتی مکشوفه به افراد مالباخته شد.

وی افزود: معدل کشف سرقت مغازه استان بوشهر در سال جاری میزان ۸۰ درصد به دست آمده، و افزایش ۶۰ درصدی کشفیات این سرقت مهم در سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل منجر به کاهش ۲۸ درصدی وقوع سرقت مغازه در سال جاری شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر به نقش مؤثر مردم در رعایت توصیه‌ها و نکات ایمنی و همراهی و همکاری با پلیس در کسب این موفقیت اشاره و تاکید کرد: نصب تجهیزات مراقبتی الکترونیکی و تقویت حفاظت فیزیکی مناسب این اماکن در کنار ایجاد اشتغال و کارآفرینی و از همه مهم‌تر پیشگیری و درمان به موقع مصرف کنندگان مواد مخدر می‌تواند در کاهش بیشتر وقوع این سرقت مؤثر باشد.

کد خبر 6091500

دیگر خبرها

  • بازبینی مصوبه افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت پزشکی شورایعالی انقلاب فرهنگی
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • روشنایی ۱۵ کیلومتر از راه‌های استان بوشهر اجرا شد
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت