Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، تراب محمدی در دیدار هیئت عالی رتبه ترکیه اظهار کرد: با توجه به روابط برادرانه کشور و منطقه آذربایجان با کشور ترکیه، در این دیدار برنامه‌های مشترک توسعه گردشگری مابین این دو کشور برای تبیین مفاد تفاهم‌نامه مشترک همکاری بررسی شد.

او با اشاره به لزوم شناخت جامع ایران و تبریز توسط مردم ترکیه، گفت: در این راستا طبق تعاملات انجام گرفته در این جلسه، تبیین برنامه‌هایی مشترک برای معرفی ایران و تبریز به جامعه‌های هدف از جمله جوانان، دانشجویان و فعالان گردشگری ترکیه، در دستورکار قرار گرفت تا به صورت ویژه تورهایی معرفی در این راستا برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی افزود: طبق اظهارات رئیس این هیأت عالی مقام کشور ترکیه، مردم ترکیه اشتیاق بسیاری برای آشنایی با فرهنگ، تاریخ و تمدن تبریز دارند، لذا در این راستا طی مباحث مطرح شده، بسته‌های فرهنگی و اقلام معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان با همکاری این هیأت در ترکیه در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

محمدی اظهار داشت: با توجه به اینکه همه ساله شاهد سفر گردشگران بیشمار ایرانی به کشور ترکیه هستیم، لذا لازم است این رابطه دو طرفه شده و به دنبال انعقاد تفاهم‌نامه مشترک، بستر لازم برای حضور گردشگران ترکیه‌ای در کشور فراهم شود.

کد خبر 5493023

منبع: مهر

کلیدواژه: تراب محمدی ترکیه استانداری آذربایجان شرقی بوشهر کرمانشاه هدفمندی یارانه ها احتکار آلودگی هوا گرد و غبار ویروس کرونا تنظیم بازار کالاهای اساسی آمار کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد خراسان رضوی گرد و خاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۸۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان

رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان ضمن امضای تفاهم‌نامه همکاری با فدراسیون والیبال عمان، در جلسات مختلف به دیدار و گفت‌وگو با مسئولان ورزش این کشور و رئیس فدراسیون عمان پرداخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال؛ سید میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه با دعوت همتای عمانی خود راهی این کشور شد.

تقوی در این سفر در جلسات متعددی با رئیس فدراسیون والیبال عمان در خصوص تبادل مربی، برگزاری کمپ مشترک در بخش‌های و رده‌های سنی مختلف رشته‌های والیبال ساحلی و سالنی به بحث و گفت‌وگو پرداخت و با امضای یک تفاهم‌نامه مشترک، همکاری و تعامل ایران را با عمان آغاز کرد.

دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب

همچنین تقوی در این دیدار مذاکراتی در خصوص افزایش تعامل و همکاری با فدراسیون حوزه خلیج فارس و کشورهای عربی داشت و مذاکراتی با دیگر رؤسای فدراسیون‌ها انجام داد.

رئیس فدراسیون والیبال کشورمان در دیدار با سفیر ایران در عمان در خصوص لزوم حمایت فدراسیون‌های ورزشی در سفرهای بین‌المللی توسط وزارت امور خارجه و سفارت خانه‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف صحبت‌هایی انجام داد و با حضور در کمیته ملی المپیک عمان با دبیر کل این کمیته به گفت‌وگو نشست.

بازدید و بررسی بیشتر امکانات والیبال عمان و همچنین بررسی زمینه‌های مشترک دو فدراسیون برای ارتقای سطح والیبال دو کشور از دیگر برنامه‌های امروز تقوی در عمان است.

رئیس فدراسیون والیبال ایران امشب (جمعه 14 اردیبهشت) به تهران باز خواهد گشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • انعقاد ۱۳ پیش تفاهم‌نامه گردشگری در غرفه فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • امضای تفاهم نامه توسعه رسته کفش دانسفهان
  • اعلام آمادگی استاندار گلستان برای اجرایی شدن تفاهم‌نامه مشترک با جهاد دانشگاهی
  • انعقاد ۱۳ پیش تفاهم‌نامه‌ گردشگری در غرفه فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • روز پر اتفاق اتاق تبریز در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تفاهم‌نامه‌های همکاری اقتصادی میان اتاق تبریز و فدراسیون اتاق‌های سوریه
  • تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی
  • تفاهم‌نامه جامع فرهنگی تهران - باکو مجدد امضا شود