Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، یک ماه پیش بود که باشگاه مس سونگون اعلام کرد علی صانعی سرمربی سابق تیم ملی فوتسال بزرگسالان و تیم فوتسال جوانان ایران را به عنوان سرمربی جدید این باشگاه انتخاب کرده است.

صانعی بعد از دلخوری از کمیته فوتسال به خاطر عدم توجه به تیم جوانان و عدم پرداخت مطالبات دو سال گذشته‌اش، به امید شروع فصل جدیدی از دوران کاری راهی مس سونگون شد؛ تیمی که فصل گذشته و بعد از چهار سال قهرمانی متوالی عرصه را به گیتی پسند واگذار کرد و به دنبال این بود که با سرمربیگری صانعی و مدیریت فنی حسین شمس دوباره عنوان قهرمانی لیگ را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صانعی و شمس بعد از ارائه برنامه‌های خود را به باشگاه ارائه کرده و جذب بازیکنان جدید و تمدید قرارداد بازیکنان مورد نظر را در دستور کار قرار دادند اما بعد از گذشت دو هفته، اختلافات داخلی در باشگاه و شرکت مس عرصه را بر صانعی تنگ کرد و در نهایت منجر به قطع همکاری با این مربی شد.

پیگیری‌های خبرنگار مهر نشان می‌دهد گزینه هیات مدیره باشگاه مس برای هدایت تیم در فصل آینده در ابتدا جواد اصغری مقدم بوده است و بعضی از اعضای هیات مدیره حتی مذاکراتی با مربی سابق تیم‌های کراپ الوند و سن ایچ ساوه انجام دادند اما مذاکره و توافق با صانعی از سوی محمدرضا کافی مدیرعامل باشگاه مس صورت گرفت و باعث ایجاد اختلاف نظر بین اعضای هیات مدیره شد.

پس از معرفی صانعی، فشارها بر روی مدیرعامل باشگاه مس بابت این تصمیم افزایش یافت و در نهایت به بهانه «بومی گرایی» و شعار استفاده از پتانسیل‌های بومی، اسماعیل تقی پور به عنوان سرمربی جدید تیم مس انتخاب شد تا صانعی بدون آنکه حتی برنامه‌های تقویت تیم و جذب بازیکنان جدید را کامل کند، از هدایت مس کنار برود.

کد خبر 5492914 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: علی صانعی تیم فوتسال مس سونگون تیم فوتسال گیتی پسند حسین شمس فوتسال لیگ برتر فوتسال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران مهدی طارمی تیم فوتبال فولاد خوزستان هندبال فرهاد مجیدی یحیی گل محمدی تیم فوتبال پورتو پرتغال باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان اصفهان باشگاه مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۸۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نشست کمیته فنی فدراسیون بسکتبال برای معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی آقایان ایران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون، محسن معرفی‌فر دبیر کل، عنایت‌الله آتشی، علی توفیق، محسن شاه‌علی، فرزاد کوهیان (به صورت آنلاین) و سعید تابش‌نیا برگزار شد و پنج ساعت به طول انجامید.   سعید تابش‌نیا سخنگو کمیته فنی درباره این نشست گفت: در این نشست ۴ گزینه ایرانی و ۵ گزینه خارجی معرفی و بررسی شدند و در نهایت دو مربی خارجی و دو مربی ایرانی برای مذاکره انتخاب شدند. مارکو راموندینو Marco Ramondino چهل و سه ساله از ایتالیا و رادوان تریفونوویچ Radovan Trifunovic پنجاه و چهار ساله از اسلوانی دو گزینه خارجی هستند. اسامی دو مربی ایرانی به دلیل حساسیت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران پس از پایان این مسابقات اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین
  • تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟
  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • داور لیگ برتری استعفا داد
  • سرمربی لیگ برتری؛‌ دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • عصبانیت سرمربی لیگ برتری؛ از جیب شهر ما ۱۰۰ میلیارد برای خرید پرسپولیس دادند
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست