Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سردار عباسعلی محمدیان گفت: از مجموع دستگیر شدگان ۹۰ نفر سارق و ۱۵ نفر مالخر بودند که با دستگیری آن‌ها ۲۹ باند سرقت نیز منهدم شد.

او گفت: عمده جرایم این افراد در حوزه سرقت خودرو، تجهیزات داخل خودرو، سرقت به عنف، قاپ زنی و سرقت اماکن بوده و برخی از اعضای این باند‌ها در زمینه جعل و کلاهبرداری هم فعالیت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار محمدیان گفت: یکی از بیشترین سرقت‌ها مربوط به سرقت منازل است که در طبقه‌های همکف و اول ساختمان‌ها از شیوه بالکن روی استفاده می‌شد که ساکنان این گونه منازل باید نسبت به ایمن کردن و نصب حفاظ اقدام کنند.

او می گوید: توصیه ما به مردم این است که در هنگام استفاده از تلفن‌های همراه توجه بیشتری به افراد مظنون داشته باشند و گوشی را محکم در دست بگیرند که اینگونه اقدامات در پیشگیری از سرقت‌ها موثر خواهد بود.

سردار محمدیان گفت:  اما هشدار ما به مجرمان این است که پلیس توانمند بوده و با اقدامات ویژه‌ای که انجام می‌دهد، پس از شناسایی این افراد را از محل پاتوق و مخفیگاه هایشان بیرون کشانده و جرم آن‌ها نیز قبل از دستگیری آنقدر بر روی آن‌ها کار می‌شود که دیگر غیر قابل انکار است.

او گفت: در خصوص سرقت منزل یک باور غلطی که در بین مردم وجود دارد این است که سرقت در ساعت‌های شب رخ می‌دهد این در حالی است که مجرمان در ساعات عصر و یا اوایل شب با مراجعه به محلات و شناسایی خانه‌های قابل ورود برای سرقت و یا این که چراغ هایش خاموش است در ابتدا زنگ را می‌زنند در صورت پاسخگو نبودن ورود به منزل را انجام می‌دهند.

به گفته فرمانده انتظامی البرز پلیس برابر قانون با قدرت در مقابل این گونه افراد ایستاده است و اجازه خودنمایی را به این افراد نخواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انهدام باند سارقان سارقان حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۸۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سردار یحیی الهی اظهارداشت: در پی وقوع سرقت احشام در استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت که با بررسی‌های میدانی، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق به شناسایی سه باند سرقت و کشف ۶۷ راس دام در استان شدند.

وی با بیان اینکه سارقان در تحقیقات پلیسی به ۲۶ فقره سرقت احشام اعتراف کردند، گفت: در این رابطه شش دستگاه خودرو توقیف و ۵۱ راس دام کشف شد.

به گفته فرمانده انتظامی لرستان، متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران
  • انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد