Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@01:23:02 GMT

اصفهان، قطب شرکت‌های دانش‌بنیان در کشور

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۹۲۸۴

اصفهان، قطب شرکت‌های دانش‌بنیان در کشور

محمد نورصالحی  گفت: در واقع اصفهان اولین استان در حوزه اشتغال و تولیدات دانش‌بنیان است، در حال حاضر حدود ۱۰ درصد از شرکت‌های فعال دانش‌بنیان در اصفهان مستقر هستند، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از سال ۱۳۷۲ محل استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان بوده و فعالیت خود را با محور فناوری آغاز کرده است.

به گفته او از زمان شروع فعالیت شورای ششم اصفهان برای توسعه تولیدات دانش‌بنیان و کمک به استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان در اصفهان در تلاش هستیم،  قطعاً توسعه صنایع دانش‌بنیان با ویژگی‌هایی از جمله وابسته نبودن به آب، نداشتن آلایندگی می‌تواند مورد توجه ویژه قرار گیرد و زمینه اشتغال‌زایی خوبی را برای جامعه نخبگان فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شورای ششم اصفهان نیز در برنامه‌های خود پیگیر دستیابی به این مهم است و با تأکیدی که از سوی مقام معظم رهبری و مقامات دولتی در مورد این مسئله شده است، قطعاً این موضوع به عنوان اولویت در برنامه‌های مدیریت شهری قرار دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان می گوید بر اساس تاکید مقام معظم رهبری هدف‌گذاری شده است که تولیدات، اشتغال و تعداد شرکت‌ها بتواند حداقل دو برابر شود، قطعاً این کار بزرگی است و امیدواریم در سال جاری این برنامه رقم بخورد و اصفهان بتواند به عنوان قطب تولیدات و شرکت‌های دانش‌بنیان قلمداد شو

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانش بنیان شورای شهر شرکت های دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۹۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدرضا مقدسی عضو شورای سیاستگذاری جایزه ملی سرآمدان ایران شد

به گزارش خبرآنلاین به نقل از رکنا، واکاوی رسانه ای زمینه های چالش های تولید دانش بنیان در کشور، ایجاد رقابت سازنده در میان صاحبان اندیشه، خبرنگاران و اصحاب رسانه و افزایش تأثیرگذاری رسانه‌ها بر شبکه های حوزه تولید و اشتغال کشور از اهداف برگزاری جایزه ملی سرآمدان ایران است.

در لوح اهدایی رئیس جشنواره به مقدسی آمده است: بنا به تجارب ارزنده حضرتعالی در حوزه اقتصاد دانش بنیان و فناوری های مالی به عنوان عضو شورای سیاستگذاری منصوب می شوید. امید است با بهره مندی از دانش شما زمینه برگزاری هرچه باشکوه تر این رویداد فراهم گردد.
محمدرضا مقدسی کارآفرین ایرانی، در سن ۲۹ سالگی صاحب مجموعه های مختلف اشتغالزایی در ایران هست که از تخصص های وی میتوان به تدریس بازارهای مالی، مشاوره کسب و کار، آموزش فضای مجازی و... اشاره کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899842

دیگر خبرها

  • توسعه بازار بین المللی محصولات دانش بنیان‌ها
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر محصولی ازشرکتی دانش‌بنیان
  • حمایت از طرح‌های نوآورانه و ایجاد اشتغال نخبگان در دانشگاه
  • برگزاری دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • راه‌اندازی اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی در کشور
  • «اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم
  • محمدرضا مقدسی عضو شورای سیاستگذاری جایزه ملی سرآمدان ایران شد
  • موتور ایرانی برای خودروی ایرانی