Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@02:50:10 GMT

فرمانده کل سپاه به شهدای گمنام گلستان ادای احترام کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۹۴۷۳

فرمانده کل سپاه به شهدای گمنام گلستان ادای احترام کرد

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی سپاه نینوا گلستان، سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از آن در جمع پاسداران و رزمندگان تیپ مردم پایه سپاه نینوا گلستان حاضر شد و با آنان به دیدار و گفت و گو پرداخت.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز چهارشنبه از طریق فرودگاه بین المللی گرگان وارد گلستان شد و مورد استقبال فرمانده سپاه نینوا، استاندار و جمعی از مسوولان استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل سپاه پاسداران در سفر یک روزه برای بازدید میدانی از زیرساخت ها و ظرفیت های سپاه نینوا و دیدار با جمعی از نخبگان و فعالان اقشار بسیج به استان گلستان وارد شده است .

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گرگان گلستان حسین سلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گرگان گلستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گرگان گلستان حسین سلامی سپاه پاسداران سپاه نینوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۹۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس

رئیس امور ایثارگران سپاه فجر فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: با تطبیق آزمایش‌های دی ان‌ای خانواده‌های شهدای مفقود الاثر و شهدای گمنام، هویت ۷ شهید گمنام که در شهر‌های مختلف استان فارس به خاک سپرده شده اند، مشخص شد.
رضایی با بیان این که نام شهدا به سپاه استان‌های مربوطه اعلام شده است ادامه داد: شهید مدفون در گلزار شهدای مرودشت اهل کرمان بوده و پیکر سه شهید گلزار دارالرحمه شیراز مربوط به خانواده‌هایی در استان‌های تهران و کرمان و رنجان است.
وی ادامه داد: پیکر شهید مدفون در سپیدان مربوط به خانواده‌ای از قم و پیکر شهید جهرم مربوط به خانواده‌ای در تهران است.
رئیس امور ایثارگران سپاه فجر فارس با بیان این که این شهدا پیش از سال ۱۳۹۴ در استان فارس خاکسپاری شده بودند افزود: پارسال از ۱۱۳ شهید گمنام مدفون در فارس نمونه دی ان ای، گرفته شد و مسئولان تشخیص هویت، همچنان مشغول تطبیق دی ان‌ای این شهدا با دی ان‌ای گرفته شده از خانواده‌های چشم انتظار شهدای مفقودالاثر هستند.
رضایی گفت: در جمع شهدای تازه تفحص شده، هویت شهید سید علاءالدین اسدپور اهل یکی از روستا‌های شهرستان زرقان نیز تشخیص داده شده است.
وی افزود: پیکر این شهید همراه با پلاک هم اکنون در معراج شهدای تهران است و هم زمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)، بر روی دستان مردم استان فارس تشییع خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود