Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین دیدار و گفت‌وگو کرد. آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در این دیدار اظهار کرد: حجت‌الاسلام ‌و المسلمین زهرایی در طول دوران مسئولیت‌شان بسیار تأثیرگذار کار کردند و پیش از آن نیز ایشان از چهره‌های شناخته شده و مردمی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شرایط انقلاب و نیازهای جامعه به گونه‌ای است که نباید نگاه خود را محدود کرده و استانی فکر و نگاه کنیم، زیرا همه استان‌ها متأثر از یکدیگر هستند و مجموع استان‌ها نیز متأثر از بلاد دیگرند، بنابراین نگاه‌ها نباید محدود شوند و بادچید همه جانبه به مسائل نگاه کنیم.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: حقیقت این است که شرایط کنونی به گونه‌ای است که نمی‌شود و نباید نگاه‌های دینی را محدود کرد و نمی‌توان نسبت به جاهای دیگر بی‌تفاوت بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: اکنون شرایط تهران به گونه‌ای است که نیاز به حجت‌الاسلام زهرایی دارند و ما نیز خدا را شاکریم که قزوین نیرویی دارد که می‌تواند در آن سطح فعالیت کند.

وی خاطرنشان کرد: علامه شهید مطهری در یکی از سخنرانی‌های خود داستان قطاری را مثال می‌زنند که تا وقتی ایستاده کسی با آن کاری ندارد و درست زمانی‌‎که شروع به حرکت می‌کند برخی شروع به سنگ‌پرانی می‌کنند و باید تلاش کنیم این فضا تغییر کند و حرکت‌ها متوقف نشود.

آیت‌الله عابدینی اذعان کرد: اگر بصیرت لازم را در تحلیل‌ها نداشته باشیم ممکن است در رفاقت‌های ما تزلزل ایجاد شود، این موضوعی است که خیلی باید مورد توجه جامعه انقلابی قرار بگیرد و نیاز به بصیرت جمعی داریم، البته به این معنا نیست که اگر افراد انقلابی هر اشتباهی هم کردند بایستیم تماشا کنیم، نباید طوری باشد که کسانی برای خود حریم امن درست کنند.

امام جمعه قزوین افزود: متأسفانه گاهی دست‌هایی در کار است که ارکان نظام را بزنند، ما نمی‌توانیم ساکت بنشینیم، هر کجا که باید دغدغه‌های رهبری را حمایت کرد لازم است از آبرو مایه بگذاریم.

آیت‌الله عابدینی تأکید کرد: دشمنان با توجه به منافع دنیوی خود در حال تخریب نیروهای انقلاب هستند و ما باید کمک کنیم این اتفاق‌ها نیفتد.

در ابتدای این دیدار نیز حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد قمی اظهار کرد: گروه‌های مردمی، حلقه‌های واسط میانی و جریان مکتبی در حوزه‌های فرهنگی، تبلیغی و اجتماعی از حضور آقای زهرایی در استان قزوین بسیار راضی بودند اما ما می‌خواستیم بهره‌مندی ما از ایشان افزون شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: ما مسئول سازمان تبلیغات را در استان موظف می‌دانیم که بازوی متصل به نماینده ولی‌فقیه در استان باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قمی خاطرنشان کرد: استان قزوین برای ما بسیار حائز اهمیت است و در ادامه نیز بیش از پیش جدی گرفته خواهد شد.

گفتنی است حجت‌الاسلام والمسلمین قمی به منظور شرکت در مراسم تکریم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد زهرایی، رئیس پیشین سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین و معارفه حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف پورآرین، به قزوین سفر کرده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین آیت الله عابدینی حجت الاسلام والمسلمین سازمان تبلیغات حجت الاسلام استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۹۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود

جلسه کمیته نیروهای مسلح ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، ویژه سی و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، پیش از ظهر امروز(یکشنبه 16 اردیبهشت ماه) در جوار حرم مطهر حضرت امام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، سردار محمدرضا موحدی در این جلسه با اشاره به اینکه نیروهای مسلح در ارتباط با بزرگداشت امام خمینی(س) یک سری کارهای سخت‌افزاری و فرهنگی انجام می‌دهند، گفت: هر دو گروه هم لازم هستند و هم کارهای آنها مهم و مقدس است، اما گروه‌های فرهنگی و تبلیغی تبیین کننده بقیه کارها هستند.

مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، با بیان اینکه امام برای سپاه ایجادکننده و برای ارتش نگه‌دارنده بوده است، افزود: هیچ روزی به لحاظ شکوه و تعداد شرکت‌کنندگان مثل 14 خرداد نیست؛ که همه مسئولین در این مراسم شرکت می‌کنند. چرایی آن را فرهنگی‌ها باید در سخرانی‌ها و نشریات مختلف تشریح کنند. دومین کار فرهنگی‌ها استفاده از این بستر برای ترویج افکار امام است.

وی با تأکید بر اینکه تجلیل از امام، تجلیل از همه اندیشه‌های ناب اسلام است، اظهار داشت: به لحاظ شبهات ما اصلا در شرایط 20 سال و حتی 10 سال گذشته نیستیم. متأسفانه دشمنان برای از بین بردن انقلاب و اهداف آن در فضای مجازی و به عبارتی جنگ نرم، حرکت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهند؛ به طوری که خود امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند.

سردار موحدی با اشاره به اینکه برای جوانان و خانواده‌های کشور سؤالات و شبهاتی وجود دارد، تأکید کرد: میزگرد و میزهای اندیشه و پاسخ به سؤالات بگذارید و افراد قوی را انتخاب کنید تا به سؤالات آنها پاسخ بدهند. یعنی از این بستر برای پاسخگویی به شبهات هم استفاده شود. خوشبختانه قریب به اتفاق فرماندهان نظامی کشور هم علاوه بر ویژگی‌های نظامی، آدم‌های فرهنگی هستند.

وی افزود: به لحاظ موقعیت‌های جغرافیایی هم توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود و مناطق مرزی و خصوصا جزایر بیشتر مورد توجه قرار گیرد. توصیه ما  این است از بسترهای موجود برای تبلیغ استفاده کنیم.

مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) با اشاره به حوادث غزه، اظهار داشت: هفت ماه است که جنگ غزه جریان دارد و با استفاده از این فضای بین‌المللی موجود، باید اندیشه‌های استکارستیزی امام امسال برجسته شود. این حرکت به خیلی جاهای دنیا رسیده و خیلی کشورها مثل بولیوی ارتباط با اسرائیل را قطع می‌کنند اما متأسفانه سران یک سری کشورهای منطقه هنوز با رژیم صهیونیستی ارتباط دارند.

وی در پایان گفت: لازم می‌دانم از زحمات تمامی نیروهای مسلح در سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام تشکر کنم. مطمئن باشید که قدم خالصانه برای امام جواب دارد و این کارها حتما مورد توجه امام قرار می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن
  • بازدید دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از ایسنا
  • نگاه تقریبی شیخ بهایی، وجه امتیاز او به شمار می‌رفت
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته پیش رو اعلام شد
  • آمار وارده پرونده‌های خانواده مناسب نیست
  • بخش عمده پرونده‌های قضایی خانواده‌ها مربوط به طلاق است
  • نباید از خودنمایی مجازی یا خیابانی یکسری هنجارشکن محدود بترسیم
  • حجاج دیگر کشورها در مراسم حج محبت زائران ایرانی را احساس کنند
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا