Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@08:45:21 GMT

بازدید از موزه‌های کرمانشاه امروز رایگان است

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۹۶۴۶

بازدید از موزه‌های کرمانشاه امروز رایگان است

جبار گوهری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت روز موزه و میراث فرهنگی امروز ۲۸ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ بازدید از تمامی موزه‌های استان کرمانشاه رایگان است.

وی با اشاره به روز موزه و میراث فرهنگی، افزود: امروز ۲۸ اردیبهشت ماه ساعت یازده قبل از ظهر، بازدیدی از موزه نفت انجام می‌شود و خانواده سپاه پاسداران نیز از سایت موزه جهانی بیستون بازدید می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه تصریح کرد: در روز موزه و میراث فرهنگی، ایتام و کودکان بی‌سرپرست و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه از تکیه بیگلربیگی و تکیه معاون الملک بازدید می‌کنند.

گوهری در خصوص برنامه‌های هفته میراث فرهنگی، خاطرنشان کرد: ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری از خانه تاریخی فیض مهدوی که مرمت و بهره‌برداری شده در اختیار بخش خصوصی قرار گرفته، افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به معرفی برنامه‌های اداره‌کل میراث فرهنگی کرمانشاه در هفته میراث فرهنگی، بیان کرد: نشست تخصصی باستان‌شناسی در دانشگاه رازی با حضور اساتید کشوری و استانی در هفته میراث فرهنگی برگزار می‌شود.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: از دیگر برنامه‌های متنوع اداره‌کل میراث فرهنگی کرمانشاه می‌توان به کارگاه آموزشی حفاظت از میراث فرهنگی در پایگاه جهانی بیستون، ورکشاپ مرمت که احتمالاً در پایگاه بیستون اجرا شود و افتتاح ۲ پروژه در محور ساسانی در شهرستان‌های دالاهو، قصرشیرین و سرپل‌ذهاب که انجام شده، اشاره کرد.

گوهری بیان کرد: مرمت و ساماندهی خانه داوود، ساماندهی محوطه آنوبانینی و تور عکاسان استان کرمانشاه به منطقه اورامانات در روز جمعه، برنامه تجلیل از بزرگان و پیشکسوتان میراث فرهنگی و اختتامیه جشنواره نوروزی که در کرمانشاه برگزار شد از دیگر برنامه‌های اداره‌کل میراث فرهنگی کرمانشاه در هفته میراث فرهنگی است.

کد خبر 5493118

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه موزه میراث فرهنگی بوشهر کرمانشاه هدفمندی یارانه ها احتکار آلودگی هوا گرد و غبار کالاهای اساسی ویروس کرونا تنظیم بازار آمار کرونا خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی مشهد گرد و خاک هفته میراث فرهنگی استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۹۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی اماکن تاریخی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی فارس گفت: به مناسبت فرارسیدن شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) اماکن تاریخی_ فرهنگی تحت پوشش این اداره کل در روز شنبه، ۱۵ اردیبهشت‌ تعطیل است.
محمد ثابت اقلیدی افزود: فردا ۱۵ اردیبهشت در شیراز، مجموعه‌های تاریخی- فرهنگی حافظ، سعدی، ارگ کریم‌خانی، موزه سنگ‌های تاریخی هفت‌تنان، موزه پارس، موزه گرمابه وکیل در شیراز تعطیل است.
به گفته او؛ میراث‌های جهانی تخت جمشید و موزه تخت جمشید، پاسارگاد، بیشاپور، تنگ چوگان، موزه بیشاپور، کاخ اردشیر فیروزآباد، کاخ ساسان سروستان، مجموعه‌های باستانی نقش رستم و نقش رجب و موزه مردم‌شناسی کازرون، نیز پذیرای گردشگران و بازدیدکنندگان نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • انتقال اشیاء باستانی از موزه ملی ایران به استان کرمان
  • تعطیلی اماکن تاریخی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی محیط زیست گیلان در روز ملی موزه‌ها
  • تعطیلی بناهای تاریخی استان در نیمه اردیبهشت
  • رایگان و یا نیم بها بودن ورودی اماکن تاریخی استان برای برخی از گروه‌ها
  • نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان
  • بازدید رایگان از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان برای یک هفته
  • این افراد می‌‎توانند رایگان از اماکن تاریخی کرمانشاه بازدید کنند
  • بازدید رایگان معلمان و استادان دانشگاه از موزه هنر‌های معاصر تهران در روز معلم
  • بازدید رایگان از موزه هنرهای معاصر در روز معلم