Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز چهارشنبه (۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱) در جلسه شورای نگهبان طی سخنانی رحلت حجت‌الاسلام و المسلمین فاطمی‌نیا را تسلیت گفت.

وی با اشاره به تالیفات و آثار ارزشمند این خطیب برجسته، گفت: ایشان مروج معارف اهل بیت(ع) بودند و با نفس گرم برخاسته از صفای باطن، عمری را در جهت نشر تعالیم دین مبین اسلام طی کردند که ان شاءالله، خداوند متعال رحمت و رضوان الهی را روزی این عالم عامل خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای نگهبان با تسلیت به حوزه‌های علمیه و علاقه‌مندان به ویژه بیت شریف آن مرحوم، جوانان مومن و خداجو را به شناخت استادان اخلاقی همچون حجت الاسلام و المسلمین فاطمی نیا فراخواند و تصریح کرد: جوانان قدر این چهره‌های ارزشمند را بدانند زیرا حرکت کردن در مسیر حق نیازمند راهنمایانی است که عالم به این راه باشند و خودشان در این مسیر طی طریق کرده باشند.

آیت الله جنتی در بخش دیگری از سخنان خود به اصلاح نظام اقتصادی کشور به ویژه در زمینه پرداخت یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: اقدامی که دولت برای اصلاح نظام اقتصادی کشور آغاز کرده، کاری است که اغلب کارشناسان بر ضرورت آن اتفاق نظر دارند.

وی تاکید کرد: برای دولت در انجام این امر خطیر آرزوی موفقیت می‌کنیم و از متولیان این کار می‌خواهیم همانند روزهای گذشته ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با مردم را ادامه دهند تا با اطلاع سریع از ایرادات احتمالی پیش آمده، آنها را به سرعت رفع کرده و نگرانی‌های مردم را کاهش دهند.

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه قوه قضائیه و دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان تعزیرات باید نظارت دقیق در این زمینه داشته باشند، تصریح کرد: دستگاه‌های نظارتی با برخورد سریع و قاطع با سوءاستفاده‌گران، نگذارند مردم متحمل سختی شوند؛ چرا که نظارت دقیق از مهم‌ترین عوامل موفقیت این طرح است.

آیت‌الله جنتی اضافه کرد: امید است مردم صبور و با بصیرت ایران اسلامی همچون همیشه با بی‌توجهی به فضاسازی‌های صورت گرفته توسط دشمنان این سرزمین، موجب دلگرمی خادمان واقعی خود شوند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: اصلاح نظام پرداخت یارانه ها دبیر شورای نگهبان نماینده شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۹۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی ناصحی افزود: پرداخت بدهی بیمه سلامت به داروخانه‌ها به ویژه داروخانه‌های خصوصی در اولویت سازمان بیمه سلامت است و مطالبات اسفند داروخانه‌ها امروز پرداخت شد و مطالبات فروردین ۱۴۰۳ نیز ظرف ۱۰ روز آینده پرداخت می‌شود.

وی گفت: رسیدگی اسناد به سرعت انجام می‌شود و در کل هزینه قابل پرداخت در داروخانه‌های خصوصی ۶۰۰ تا ۶۵۰ میلیارد تومان است.

ناصحی با بیان اینکه سهم ارز ترجیحی طرح دارویار از اختیارات ما خارج است، افزود: پرداخت سهم ارز ترجیحی داروخانه‌ها بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و از عهده ما خارج است و آخرین پرداخت در این بخش مربوط به دی سال قبل است و منابع این بخش را باید سازمان هدفمندی یارانه‌ها تأمین کند.

وی گفت: تأمین منابع و واریز نهایی بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و ما در این خصوص نقشی نداریم.

کد خبر 6091489 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • موفقیت بانک ملی ایران در جذب سرمایه اجتماعی با پرداخت تسهیلات خرد
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • پیگیر اصلاح قانون شوراها در کشور هستیم
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست
  • طحان‌نظیف: لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تائید شد