Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در نشستی که با حضور شهردار تهران، مدیرعامل گروه صنعتی مپنا، مدیرعامل شرکت مترو تهران و تنی چند از مدیران و دست‌اندرکاران اجرایی پروژه‌های مترویی برگزار شد، تفاهمنامه همکاری مبنی بر مهندسی، تدارک، اجرا و تامین مالی بخش حدفاصل چیتگر تا عبدل آباد از خط ۱۱ به طول تقریبی ۱۷ کیلومتر و با ۱۰ ایستگاه منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس مفاد این تفاهمنامه، قرار است ظرف ۳ ماه آینده، جمع‌بندی در خصوص احداث بخش نخست از خط ۱۱ و همچنین مدل تامین منابع مالی آن صورت پذیرفته و عملیات اجرایی پروژه پس از توافقات نهایی، در سال جاری آغاز شود.

احداث پارکینگ و دپو خط ۶ متروی تهران و ساخت ۲۱۰ دستگاه واگن مترو از جمله دیگر تعهدات پیمانکار پروژه است که در تفاهمنامه به آنها اشاره شده است.

طبق طرح جامع حمل و نقل ریلی پایتخت، احداث ۴ خط جدید برای تکمیل شبکه خطوط مترو تهران به متولیان امور مدیریت شهری تکلیف شده است که یکی از آنها خط ۱۱ از محدوده چیتگر تا سه راه تقی آباد است؛ فاز نخست این خط از ایستگاه چیتگر تا عبدل آباد را شامل می‌شود که به موجب تفاهمنامه امضاء شده اخیر، مقدمات آغاز ساخت آن عملا به جریان افتاده است.

به گزارش ایرنا خط ۱۱ از جمله خطوط جدید شبکه مترو تهران به حساب می‌آید که طول تقریبی آن ۲۸ کیلومتر بوده و ۵ ایستگاه تبادلی با خطوط هفتگانه موجود دارد.

برچسب‌ها کارخانه واگن سازی تهران شهرداری تهران شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کارخانه واگن سازی تهران شهرداری تهران شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه کارخانه واگن سازی تهران شهرداری تهران شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه مترو تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۹۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر

تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر در ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزرات راه و شهرسازی، رحمان بهرامی با اشاره به اینکه ساخت راههای اصلی و شریانی استان یکی از وظایف اداره کل راه و شهرسازی است، اظهار کرد: محور اهواز خرمشهر به دلیل تردد زوار اربعین، کاروان های راهیان نور و همچنین ترانزیت کالا به کشور عراق از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

بهرامی عنوان کرد: در ابتدای سال جاری باند دوم این محور به طول ۲۵ کیلومتر از اهواز به خرمشهر در حال احداث می باشد، که ۴ کیلومتر اول این محور تا اربعین ۱۴۰۳ به بهره برداری رسیده و زیر بار ترافیک می رود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین باند دوم این محور به طول ۲۵ کیلومتر از خرمشهر به اهواز نیز در دست اقدام است که انتظار می رود ۹ کیلومتر آن تا اربعین ۱۴۰۳ زیر بار ترافیک برود.

بهرامی در ادامه گفت: طول جاده اهواز به خرمشهر حدود ۱۰۴ کیلومتر است که ۵۰ کیلومتر از آن در دست اجرا است؛ اجرای این طرح قدم مثبتی برای تردد زوار اربعین حسینی، کاروان های راهیان نور و کارکنان کشت و صنعت های نیشکر موجود در منطقه است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف
  • عملیات احداث کانال دفع آب‌های سطحی در محله شرف‌آباد یاسوج اجرایی شد
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر