Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@11:41:07 GMT

بعد از جلسه با مدیرعامل پرسپولیس ؛ خلیلی در سمت خود ابقا شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۹۹۸۶

بعد از جلسه با مدیرعامل پرسپولیس ؛ خلیلی در سمت خود ابقا شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بعد از چند روز کش و قوس و به وجود آمدن حاشیه‌های گوناگون در نهایت همانطور که چند روز قبل نوشته بودیم باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفت تا محسن خلیلی مدیر آکادمی این باشگاه در سمت خود ابقا کند تا او فصل آینده هم در سمت خود مشغول به کار باشد.

در همین رابطه روز گذشته محسن خلیلی به دیدار رضا درویش مدیر عامل پرسپولیس رفت و مذاکرات نهایی خود را برای ادامه کار در آکادمی این باشگاه انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این جلسه توافقات نهایی به دست آمد تا خلیلی فصل آینده هم مدیریت آکادمی این باشگاه را بر عهده داشته باشد.

قرار است کادر فنی تیم‌های پایه با تغییراتی که در آن صورت گرفته از روز شنبه در ورزشگاه شهید درفشی‌فر کار خود را به صورت رسمی آغاز کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محسن خلیلی آکادمی پرسپولیس رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۹۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، مدیرعامل پرسپولیس در عین حال که از بازیکنان این تیم حمایت کرد، نسبت به کارت قرمز امید عالیشاه نیز موضعی منفی گرفت اما عمده دلیل ناکامی قرمزها را اتلاف وقت بازیکنان تیم سپاهان قلمداد کرد.

او در این خصوص گفت: جا دارد از بازیکنان تشکر کنم و همچنین از هواداران که یار دوازدهم ما بودند. موقعیت بسیار خوبی داشتیم و چیزی که انتظارش را داشتیم، محقق نشد.

مدیرعامل پرسپولیس با انتقاد از سپاهانی‌ها عنوان کرد: ما یک زمانی بازیکنان کشورهای عربی را نقد میکردیم که از اوایل نیمه دوم خودشان را به مصدومیت می‌زدند اما تیم سپاهان از دقیقه پنج بازی 20 بار مصدوم وشبه مصدوم شدند و این موضوع روند بازی را کند کرد.

درویش همچنین در مورد اخراج امید عالیشاه اظهار داشت: ما از موقعیت‌هایمان استفاده کرد و البته کاپیتان ما هم نباید روی حساسیت بازی آن کار را میکرد. هرچند خطا را بازیکن آنها کرد اما بازیکن باتجربه نباید این کار را میکرد چون ما در اوج حملات بودیم.

دیگر خبرها

  • پاس قم فاتح لیگ برتر کاراته/ قهرمان لیگ آینده سازان معرفی شد
  • در دیدار ‌صنعتگران ‌هرمزگان با رئیس قوه قضائیه چه گذشت؟
  • مبارزه با طرح آفت جوانه خوار درختان بلوط در فلارد
  • آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند
  • معرفی رقبای جهانی آینده‌های والیبال ایران
  • برکناری شهردار ارومیه رای نیاورد
  • شهردار ارومیه با چهار رأی موافق ابقا شد
  • اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان
  • آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟
  • سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها