Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش چهارشنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد دکتر عمیدالدین خطیبی در مراسم تجلیل از روابط عمومی های حوزه سلامت استان با بیان اینکه روابط عمومی، بازوی رسانه ای دانشگاه است، تصریح کرد: کارشناسان روابط عمومی پل ارتباطی بین مردم و سازمان هستند و باید نقاط ضعف و قوت دستگاه مربوط به خود را منتقل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این نشست که مسئولان روابط عمومی ستاد و واحدهای دانشگاه علوم پزشکی یزد حضور داشتند با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت: در این دوره، اهمیت نقش مشاوره رسانه ای مدیران بر کسی پوشیده نیست و روابط عمومی، بازوی رسانه ای مجموعه دانشگاه علوم پزشکی به شمار می اید.

وی ادامه داد: کارشناسان روابط عمومی پل ارتباطی بین مردم و سازمان هستند و باید نقاط ضعف و قوت دستگاه مربوط به خود را منتقل کنند.

دکتر خطیبی بر تعامل هر چه بیشتر مسئولان روابط عمومی با مسئولان حوزه تحت پوشش خود تاکید کرد و افزود: کارشناسان روابط عمومی وظیفه برقراری رفاه، ارامش و امنیت افراد جامعه در حوزه سلامت را بر عهده دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: ترویج فرهنگ نماز، ازدواج و فرزند اوری از موضوعات مهمی است که حوزه روابط عمومی هنرمندانه تبیین و تشریح کند.

قدردانی از زحمات سه ساله دکتر ابراهیم سلمانی، مدیر سابق روابط عمومی دانشگاه و تجلیل از برگزیدگان روابط عمومی واحدهای تابعه دانشگاه از دیگر برنامه های این نشست بود.

گزارش دیگری حاکیست مراسم معرفی سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار و محمد مهدی سالاری به عنوان سرپرست این معاونت معرفی و از زحمات علی دهقانی قدردانی شد.

دکتر عمیدالدین خطیبی رییس دانشگاه علوم پزشکی یزد در این مراسم با بیان اینکه معاونت فرهنگی و دانشجویی و دانشجویان مظلوم هستند تصریح کرد: مسئولان باید به خواسته های اولیه دانشجویان جامعه عمل بپوشانند.

وی با بیان اینکه اگر دانشجو نباشد دانشگاه معنایی ندارد اظهار داشت: باید کاری کنیم دانشجو با انگیزه بیشتر به تحصیل و امور فرهنگی بپردازد.

حجت الاسلام اسماعیل امامی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی یزد در این مراسم اظهار داشت: معاونت فرهنگی و دانشجویی یکی از سنگین ترین حوزه های کاری است چرا که ارتباط مستقیم با دانشجو داریم لذا باید با صبر و حوصله و بر مبنای سند دانشگاه اسلامی فعالیت کنیم. 

وی اظهار امیدواری کرد: با همفکری و همدلی همه اعضا به بهترین شکل اهداف را پیش ببریم.

دکتر علی دهقانی سرپرست سابف معاونت دانشجویی دانشگاه هم در این مراسم با اشاره به ۶ سال فعالیتش در حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی گفت: در این مدت اتفاقات خوبی از جمله شناسنامه دار کردن تشکلها، کانونها و انجمن های علمی در حوزه فرهنگی، برون سپاری خوابگاههای دانشجویی و امور نقلیه در امور دانشجویی، برگزاری جشن ها بزرگ فرهنگی، دعوت از بزرگان سیاسی کشوری، اقدامات خوبی در حوزه مشاوره و سلامت روان دانشجویان و رشد ورزش در سطوح دانشجویی و کارمندی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه با تبادل افکار، دانشجو رشد می کند بر افزایش شادابی و نشاط دانشجویان تاکید کرد و اظهار داشت: این مهم با هماهنگی دفتر  نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی یزد تقویت شود چرا که نشاط دانشجویان و فکر آزاد دانشجو لازمه تحول و پیشرفت در حوزه فرهنگی و دانشجویی است.

محمد مهدی سالاری معاون  فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یزد در این مراسم گفت: کار فرهنگی یک کار تیمی است که نیازمند خرد جمعی است که انشاالله با کمک و همراهی اساتید در این مسیر  در شان و جایگاه شهر دارالعباده یزد و دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد حرکت کنیم تا دانشجویانی در طراز انقلاب تحویل جامعه بدهیم.

برچسب‌ها مهریز یزد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز یزد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مهریز یزد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یزد روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۰۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی مشهد از گردشگران سلامت در ۱۴۰۲

ایسنا/خراسان رضوی مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ورود گردشگران سلامت در سال گذشته بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان درآمد کسب کرده است.

داوود خوش‌شکن در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت گردشگری سلامت مشهد در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: در سال گذشته ۸۲ هزار و ۵۲۴ بیمار خارجی در مشهد ویزیت کرده‌ایم که بابت آن‌ها حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان درآمد داشته‌ایم.

وی افزود: بیشترین بیماران را بیمارستان‌های رضوی، چشم‌بینا، امام رضا(ع)، خاتم و قائم ویزیت کرده‌اند. بیماری‌های ارتوپدی و تروما، زنان و زایمان، بیماری‌های چشمی، بیماری‌های قبلی، اورلوژی و جراحی‌های عمومی به ترتیب مورد اولویت گردشگران سلامت در مشهد بوده است.

مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد یادآور شد: البته در مشهد بیماران افغانستانی زیادی داریم که مدرک تبعیت کشور را ندارند، از همین رو این بیماران را گردشگر سلامت محسوب می‌کنیم. به همین دلیل مراجعه به بخش ارتوپدی و تروما بالا است. البته تعرفه‌ای که از این نوع بیماران دریافت می‌کنیم، تعرفه گردشگری است.

خوش‌شکن بیان کرد: در سال گذشته از ۹۵ ملیت در مشهد بیمار داشتیم که نسبت به سال ۱۴۰۱ پیشرفت بیشتری داشته است. بیشترین بیماران ما از کشورهای افغانستان، عراق، ترکمنستان، بحرین، تاجیسکتان، کویت و عربستان سعودی بوده است. رشد بیماران ترکمنستان بسیار چشمگیر بوده است.

وی در خصوص جایگاه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در جذب گردشگران سلامت در کشور خاطرنشان کرد: مشهد رتبه نخست جذب بیماران خارجی در سطح کشور را دارد. پس از مشهد شهرهای قم، کرمان، اصفهان و شیراز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص ارزیابی درآمدزایی گردشگری سلامت در مشهد طی سال گذشته گفت: درآمد خوبی در گردشگری سلامت کسب کرده‌ایم، ضمن اینکه درآمد بسیاری که از این طریق وارد کشور می‌شود ثبت نمی‌شود. این رقم ثبت شده، شاید یک‌چهارم یا یک‌پنجم درآمد مشهد از گردشگران سلامت در سال گذشته بوده باشد. پولی که گردشگران سلامت به مطب پزشکان، لیدرها، مراکز تفریحی و گردشگری و... می‌دهند ثبت نمی‌شود. ما فقط عددی که در بیمارستان و سامانه ثبت شده را اعلام می‌کنیم و از سایر هزینه‌های گردشگران به صورت دقیق اطلاعی نداریم.

خوش‌شکن بیان کرد: نسبت به سال ۱۴۰۱ درآمد ما از گردشگری سلامت تقریبا ۲ برابر شده است، این در صورتی است که تعداد بیماران ما ۱۰ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی مشهد از گردشگران سلامت در ۱۴۰۲
  • ضرورت استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در علوم‌ پزشکی
  • جمع آوری داروهای قاچاق و دست ساز از عطاری های اردبیل
  • تسریع در اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند همراهی جدی دستگاه‌هاست
  • رفع چالش‌های حوزه سلامت اولویت مسئولان باشد
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • نقش تاثیرگذار ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری
  • نقش ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری کلیدی است
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد