Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@23:39:45 GMT

سفر تیم ملی فوتبال ایران به ترکیه قطعی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۰۱۹۸

همان طور که روز گذشته در طرفداری خواندید، تیم ملی ایران پیش از رویارویی با تیم ملی کانادا دو جلسه تمرینی در ترکیه برگزار می کند

سفر تیم ملی فوتبال ایران برای دریافت ویزای کانادا به ترکیه قطعی شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، تیم ملی فوتبال ایران بامداد 16 خرداد در اولین بازی دوستانه خود پیش از حضور در جام جهانی 2022 قطر در ورزشگاه BC Place ونکوور به مصاف تیم ملی کانادا می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای تیم ملی برای انجام انگشت نگاری و دریافت ویزای کانادا باید به کشور ترکیه می‌رفتند که در نهایت با پیگیری های حمید استیلی و مسئولان فدراسیون سفر به این کشور قطعی شد.

هرچند تاکنون مشخص نشده که ملی پوشان برای دریافت ویزای کانادا باید به استانبول یا آنکارا بروند اما برگزاری تمرین شاگردان دراگان اسکوچیچ هم در این کشور قطعی است و تیم ملی قبل از سفر به کانادا یک تا دو جلسه تمرینی را در ترکیه برگزار خواهد کرد.

اعضای تیم ملی پس از دریافت ویزا در تاریخ 10 یا 11 خرداد به ونکوور می‌روند.

 

همچنین بخوانید:

آشفتگی در برنامه ریزی تیم ملی؛ دو روز اقامت در ترکیه برای دریافت ویزا!

اخبار داغ 

رکنا برگشت سپهر حیدری: از تکرار عدد 6 هراس داشتند؛ پرسپولیس آتلیه عکاسی شده است همه پاس ها برای تو؛ اتحاد استقلالی ها برای آقای گلی کوین یامگا هتل محل اقامت بازیکنان رئال مادرید در پاریس / عکس وضعیت دندان کالوم ویلسون پس از آسیب دیدگی در بازی با آرسنال / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۰۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد

 

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، تیمی متشکل از معلمان و دانش‌آموزان ایرانی از مدارس شهرهای تهران، مشهد، کرمان و اصفهان در بزرگترین رویداد بین‌المللی ایده و فناوری کشور ترکیه با عنوان «یک ایده یک جهان» موفق به کسب ۵ مدال طلا در رشته‌های مختلف شدند.

حسن دیدبان وابسته فرهنگی کشورمان در استانبول با حضور در این روادید بین‌المللی با نخبگان افتخار آفرین ایرانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان و انجمن مخترعین ترکیه میزبان این دوره از مسابقات بود. این رویداد جهانی که در حمایت از ایده، استارتاپ‌ها و مخترعین جهان در کشور ترکیه در شهر استانبول برگزار شد میزبان تیم‌هایی از ۲۴ کشور دنیا از جمله ایران، کانادا، چین، تایوان، آمریکا، مالزی، اندونزی و امارات متحده عربی به صورت حضوری و غیرحضوری در ۱۰ زیرگروه مختلف از جمله پزشکی، کشاورزی بود.

در این دوره از مسابقات که در استانبول برگزار شد، بیش از ۲۷۳ ایده و طرح نوآورانه مختلف با هم به رقابت پرداختند. بخش جوایز ویژه این مسابقات، به ۵ طرح برتر تقدیم شد که ۲ جایزه ویژه آن، سهم تیم‌های ایرانی شد.

این رویداد مهم فرصتی بزرگ برای مخترعان و نوآوران جوان است تا دستاوردهای خود را به مجامع علمی و سازمان‌های علمی-تحقیقاتی در سطح بین‌المللی معرفی کنند و با کسب اطلاعات از فناوری های روز دنیا خود را برای ورود به بازارهای جهانی آماده سازند.

دیگر خبرها

  • تجارت ایران و ترکیه به ۱.۳۶۴ میلیارد دلار رسید
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • تجارت ۱.۳ میلیارد دلاری ایران و ترکیه در ۳ ماهه ۲۰۲۴
  • صادرات ۸۰۰ میلیون دلاری ترکیه به ایران در ۳ ماه
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • شرایط اخذ ویزای دبی برای کودکان
  • انتشار گزارش مکتوب از وضعیت حقوق بشر در ایران
  • عاقبت مهدی نصیری؛ مشاوره به شاهزاده! | شکاف بین شاهزاده و تاجزاده را بردارید...
  • مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه بررسی شد
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد