Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@07:28:04 GMT

هیئت مدیره سپاهان قصد داشت یک تیم معمولی تشکیل دهد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۰۲۲۷

هیئت مدیره سپاهان قصد داشت یک تیم معمولی تشکیل دهد

سرمربی سابق تیم فوتسال سپاهان گفت: قبل از این اتفاقات صحبت‌هایی شده بود که تیم را برای قهرمانی تشکیل دهیم، علی افضل هم در هیئت مدیره سپاهان است و به این موضوع اشراف داشت، اما یک‌دفعه نظر هیئت مدیره عوض شد که در حال حاضر بازیکنان آزاد می‌شوند.

احمد باغبانباشی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با انحلال تیم فوتسال سپاهان، اظهار کرد: این تصمیمی هیئت مدیره بود، بودجه‌ای در نظر گرفته بودند برای یک تیم معمولی بود، اما ما می‌خواستیم تیم برای قهرمانی بسته شود که متأسفانه این کار انجام نشد و تصمیم به انحلال تیم گرفتند، ما هم از این تصمیم استقبال کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دوست داشتیم در اصفهان دو قطب فوتسال قوی داشته باشیم، اما متأسفانه نشد که امیدواریم در آینده این اتفاق رخ دهد.

سرمربی سابق تیم فوتسال سپاهان در جواب به سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر اینکه مشکل باشگاه فقط افزایش هزینه‌ها بود، تصریح کرد: جلسه‌ای برگزار شده و هیئت مدیره باشگاه سپاهان قصد داشتند یک تیم معمولی ببندند، اما ما تیمی برای قهرمانی می‌خواستیم که سیاست باشگاه در فوتسال قهرمانی نبود و ما هم تابع تصمیمات هستیم.

باغبانباشی در رابطه با وضعیت بازیکنان فصل گذشته و بازیکنانی که قصد جذب داشتند، گفت: قبل از این اتفاقات صحبت‌هایی شده بود که تیم را برای قهرمانی تشکیل دهیم، علی افضل هم در هیئت مدیره سپاهان است و به این موضوع اشراف داشت، اما یک‌دفعه نظر هیئت مدیره عوض شد که در حال حاضر بازیکنان آزاد می‌شوند، امیدواریم در راه خود موفق باشند ولی دوست نداشتیم این اتفاق برای بازیکنان رخ دهد.

وی افزود: زمانی که دو تیم از یک شهر در لیگ برتر برای قهرمانی بجنگند شور و حال بیشتری وجود دارد و اصفهان هم این پتانسیل را داشت، اما سیاست باشگاه چیز دیگری بود.

سرمربی سابق تیم فوتسال سپاهان با بیان اینکه در آخرین دقیقه تیم منحل شد، خاطر نشان کرد: تمام تیم‌ها مربی خود را انتخاب کردند، باید دید برای آینده چه پیشنهاداتی خواهم داشت. می‌خواستیم یک کاری برای اصفهان انجام دهیم و مقام به دست آوریم که این اتفاق رخ نداد و برای دیگر تیم‌های اصفهانی آرزوی موفقیت دارم.

کد خبر 575957

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سپاهان باشگاه سپاهان سپاهان اصفهان مدیرعامل باشگاه سپاهان لیگ برتر فوتسال فوتسال فوتسال ایران لیگ فوتسال تیم فوتسال سپاهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تیم فوتسال سپاهان برای قهرمانی هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۰۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد

  خلیل‌احمد سلامی در نشست بررسی مشکلات تعاونی‌های مسکن المهدی و اسکان چابهار اظهار کرد: رصد وضعیت تعاونی ها و اتحادیه تعاونی‌های سراسر کشور یکی از موضوعات مهمی است که از شروع بکار دولت سیزدهم در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد توجه قرار دارد و عملیاتی شده است.

وی افزود: دو شرکت تعاونی مسکن المهدی و اسکان شهرستان چابهار که از گذشته دچار مشکلاتی هستند، در اولویت تعیین تکلیف قرار دارند و با همت مسئولان و هیئت مدیره شرکت‌های تعاونی، بزودی مشکلات آنها رفع خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزایش نظارت‌ها بر عملکرد شرکت‌های تعاونی را مورد تأکید قرار داد و گفت: هیئت مدیره شرکت و اتحادیه ها می‌بایست مطابق آنچه که در سامانه جامع و هوشمند تعاون از آنها خواسته شده است، مستندات را بارگزاری کنند.

سلامی با بیان اینکه تعاونی‌ها به عنوان تشکل‌های اقتصادی و اجتماعی می‌توانند ظرفیت لازم را برای مشارکت گروه‌های مختلف مردمی به وجود آورند، افزود: ایجاد شرکت‌های تعاونی چون با تجمیع سرمایه و استفاده از فکر و خرد جمعی همراه است و بصورت گروهی اداره می‌شود، در صورت هدایت صحیح و قانونی، پایدار بوده و منجر به ایجاد اشتغال پایدار و امرار معاش برای اعضا می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مدیرعامل آینده باشگاه استقلال مشخص شد؟
  • مدیرعامل آینده استقلال مشخص شد
  • مدیرعامل پرخرج اما قهرمان در راه استقلال؟ | چه کسی جایگزین خطیر می‌شود؟
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها کیست؟
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها مشخص شد؟
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها مشخص شد
  • انتخاب جانشین خطیر، مهم‌ترین ابهام در استقلال
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • چهارده تغییر مدیریتی استقلال در یک دهه
  • گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال مشخص شد