Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@10:17:56 GMT

ماجرای فوت مادران باردار در ازنا

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۰۲۳۵

ماجرای فوت مادران باردار در ازنا

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان با اشاره به آخرین خبر‌ها از مرگ مادر باردار ازنایی گفت: پزشکی قانونی در حال بررسی این موضوع است و به زودی علت فوت را اعلام می‌کند.

به گزارش مهر، محمدرضا فارسی نژاد امروز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به مرگ مادران باردار در شهرستان ازنا اظهار داشت: هر گونه مرگ مادر باردار در هر نقطه‌ای از استان لرستان رخ دهد، کار کالبد شکافی آن در مرکز استان انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه موارد قبلی مرگ مادران باردار در شهرستان ازنا از سوی پزشکی قانونی تعیین علت فوت شده‌اند عنوان کرد: همچنین به موازات این امر، قصور پزشکی نیز از سوی نظام پزشکی در حال بررسی است.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان با تاکید بر اینکه همچنین پرونده خانم «اسد الهی» که حدود هشت روز پیش فوت شد، از سوی پزشکی قانونی در حال بررسی است ادامه داد: این امر تحت بررسی است و هنوز علت فوت دقیق مشخص نشده و به محض اینکه مشخص شود ما آن را به مرجع قضائی اعلام خواهیم کرد.

فارسی نژاد با بیان اینکه پزشکی قانونی فقط علت فوت را اعلام می‌کند و اصلاً به موضوع قصور پزشکی ورود پیدا نمی‌کند بیان داشت: به خاطر حساسیت موضوع این پرونده‌ها به غیر از نظام پزشکی، در سازمان ما نیز بررسی شده است.

وی گفت: در نهایت مراجع قضائی گویا پرونده‌ها را برای نظام پزشکی ارسال کرده تا تعیین قصور شوند، آن چیزی که در حیطه کار ما که همان تعیین علت فوت بوده، انجام شده است، نمونه‌های پرونده خانم «اسدالهی» نیز که طی روز‌های اخیر فوت کرده‌اند، برای کار‌های تشخیصی بیشتر ارسال شده تا علت فوت دقیق بررسی و مشخص شود.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان افزود: بعد از اینکه ما علت فوت را به مرجع قضائی ارسال می‌کنیم، اگر مرجع قضائی دوباره پرونده را به ما برای بررسی قصور در کمیسیون تخصصی برگشت دهد، انجام می‌دهیم، ممکن است که مستقیم به نظام پزشکی ارجاع دهد و آنجا پرونده را بررسی کنند.

فارسی نژاد گفت: علت فوت موارد قبلی مادران باردار، چون از سوی طرفین مورد اعتراض قرار گرفته، همچنان در حال بررسی است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: فوت مادرباردار مادران باردار پزشکی قانونی حال بررسی نظام پزشکی علت فوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۰۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ماجرای باغ ازگل صدیقی چه خبر؟

آفتاب‌‌نیوز :

اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل گفت: پس از گزارش آقای صدیقی پرونده قضایی تشکیل شد، افرادی در ارتباط با این پرونده احضار شدند و تحقیقات مقدماتی به عمل آمد.

او افزود: از مراجع ذی ربط از جمله سازمان ثبت درباره نحوه واگذاری و همچنین از شهرداری استعلام انجام شده است. اظهارات سردفتری که این انتقال انجام شده اخذ شده است. پرونده در حال تکمیل تحقیقات مقدماتی است.

دیگر خبرها

  • از ماجرای باغ ازگل صدیقی چه خبر؟
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • جزئیات طرح «یسنا» یارانه ویژه مادران باردار + مبلغ و نحوه استعلام
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند
  • مادران ۴ فرزندی الگوی عینی برای خانواده‌ها
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت