Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@16:04:33 GMT

حضور هروی و قهرمانان ورزشی در آسایشگاه حضرت ثارالله

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۰۲۷۲

حضور هروی و قهرمانان ورزشی در آسایشگاه حضرت ثارالله

به گزارش ایرنا از فدراسیون کاراته، در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی، هفدهمین همایش حضوری قهرمانان و راست قامتان یادواره سرلشگر پاسدار ورزشکار شهید «حسین خرازی» همچون سنوات گذشته در آسایشگاه حضرت ثارالله برگزار شد.

در این مراسم با حضور سیدشهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته، اصغر اشرفی مربی تیم ملی بوکس، سیدمهدی سیدعلی از داوران فوتبال و جمعی از چهره‌های ورزشی با اهدای طاق متبرک اهل بیت (ع) و شال پهلوانی از پهلوانان و قهرمانان واقعی (جانبازان قطع نخاع) تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای همه ساله به مناسبت سالروز نبرد تاریخی حضرت علی (ع) و عمروبن عبدود (۱۷ شوال) در سراسر کشور گرامی داشته می‌شود و امسال نیز از روز ۲۴ اردیبهشت ماه آغاز شده و  تا روز ۳۰ همین ماه ادامه خواهد داشت.

منبع: فدراسیون کاراته برچسب‌ها سید مهدی سید علی فدراسیون کاراته شهرام هروی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید مهدی سید علی فدراسیون کاراته شهرام هروی سید مهدی سید علی فدراسیون کاراته شهرام هروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۰۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج آموزه‌های اخلاقی در اولویت فرهنگیان باشد

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در آیین گرامیداشت روز معلم، گفت: علم‌آموزی بدون در نظر گرفتن مسائل اخلاقی ارزش لازم را نداشته و نمی‌تواند برای جامعه مفید باشد.

وی اضافه کرد: در سایه ترویج مسائل اخلاقی و تربیتی انسان‌های با اخلاق، عدالت خواه و خدمت‌گزار حاصل شده که می‌توانند آینده کشور را تضمین کنند.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: تربیت این نیرو‌های با ارزش و توانمند جزو رسالت خطیر معلمان و فرهنگیان در نظام جمهوری‌اسلامی است.

عباسی خطاب به دانش آموزان نیز گفت: نوجوانان و جوانان باید نسبت به تاریخ معاصر کشور و سرگذشت انقلاب اسلامی آگاهی داشته باشند و نسبت به رشادت و ازخودگذشتگی‌هایی که برای حفظ نظام اسلامی صورت گرفته، مطلع شوند.

وی فرهنگ و تمدن ایرانی را آمیخته با فرهنگ دینی دانست و افزود: تقویت فرهنگ بومی و اسلامی در بین جوانان و نوجوانان نقش بسزایی در مقابله با تهاجم فرهنگی کشور‌های غربی دارد.

در پایان این مراسم از فرهنگیان نمونه شهرستان به مناسبت روز معلم با اهدای لوح قدردانی شد.

امروز ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت سردار شهید مرتضی مطهری است که در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام روز معلم نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ترویج آموزه‌های اخلاقی در اولویت فرهنگیان باشد
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • تثبیت صدرنشینی تیم کاراته مردان دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند