Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا ایزدی ضمن تبریک فرارسیدن روز جهانی موزه و آغاز هفته میراث‌فرهنگی به دوستداران و علاقه‌مندان میراث‌فرهنگی، گفت: «با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در سطح استان، بیش از ۳۸ برنامه در هفته میراث‌فرهنگی اجرا خواهد شد که شامل: افتتاح نمایشگاه، اجرای برنامه‌های سنتی و مراسم تجلیل است.

«از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته در قالب نمایشگاه می‌توان به افتتاح نمایشگاه پوستر‌های آثار مکشوفه مسجد جامع عتیق اصفهان در محل مسجد جامع عتیق، نمایشگاهی از آثار منتخب مجموعه‌داران خصوصی و نمایشگاه تصاویر آثار استاد کمال‌الملک در باغ فین کاشان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته او «همچنین در بخش مراسم رونمایی نیز می‌توان به مراسم رونمایی از نرم‌افزار صوتی معرفی مجموعه جهانی کاخ‌موزه چهلستون در باغ‌موزه چهلستون، رونمایی از کتاب کتیبه‌های تاریخی شهر اصفهان در محل باغ‌موزه چهلستون و همچنین رونمایی از عروسک‌های جدید با روایتگری از داستان‌های هزار و یک‌شب در موزه عروسک‌های محلی شهر بادرود اشاره کرد.»

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان گفت: نمایش مجازی آثار صفوی موجود در مخزن موزه چهلستون در سالن شمالی عمارت چهلستون، اجرای برنامه همیاران میراث‌فرهنگی در موزه‌های و بنا‌های تاریخی اصفهان، برگزاری دوره عکاسی با موبایل از آثار تاریخی در کاخ عالی‌قاپو، افتتاح موزه مردم‌شناسی و بافته‌های سنتی در ورزنه، اجرای برنامه‌های متنوع رادیویی در رادیو کاشانه توسط کارشناسان میراث‌فرهنگی در کاشان، برگزاری مسابقه نقاشی و عکاسی در موزه نائین، اجرای موسیقی محلی و برنامه شعرخوانی در موزه مردم‌شناسی کویر نائین، تجلیل از مسئولین، خادمین و علاقه‌مندان به موزه و میراث‌فرهنگی در موزه مردم‌شناسی میمه، برگزاری نشست ادبی به همراه موسیقی سنتی در موزه مردم‌شناسی میمه و برگزاری پویش نقاشی صلح و رونمایی از آثار ارسال‌شده در موزه عروسک‌های محلی بادرود از دیگر برنامه‌هایی است که در طول این هفته در سطح استان اصفهان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی و گردشگری هفته میراث فرهنگی میراث فرهنگی موزه مردم شناسی موزه چهلستون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۰۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ جعفری گفت: شاخص‌ترین برنامه هفته کار و کارگر در استان یادواره شهدای کارگری است که سه شنبه این هفته (۱۱ اردیبهشت) با حضور اقشار مردم و مسوولان ملی و استانی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دیدار با خانواده شهدای کارگر و معرفی شهدای شاخص استان و کشور، عیادت از بیماران بستری و کارگران آسیب دیده در بیمارستان تامین اجتماعی امام حسین (ع) استان، رزمایش شیفت ایثار با هدف توزیع بسته‌های معیشتی و کمک مومنانه، اعزام گروه‌های جهادی سفیران تولید به مدارس و برنامه راهیان پیشرفت توسط خواهران بسیجی از دیگر برنامه‌های برنامه‌های پیش بینی شده برای هفته کار و کارگر در استان زنجان است.

مدیرکل تعاون، کار و تعاون استان زنجان گفت: هفته کارگر، فرصت مناسبی است برای تجلیل از کسانی که ردای تلاش و خدمت بر قامت استوارشان، تجسمی از اراده و همت است.

وی افزود: کارگران با اراده‌ای پولادین خود در حرکت چرخ‌های اقتصاد کشور و در اعتلای نام ایران گام بر می‌دارند و عاشقانه تلاش می‌کنند تا شعار جهش تولید با مشارکت مردم به عنوان راهبرد اقتصادی سال جاری محقق شود.

جعفری گفت:بخشی از اقتصاد استان زنجان نیز به عنوان یک استان صنعتی و کشاورزی به دست توانمند کارگران مدیریت می‌شود که امیدواریم با برنامه‌های این هفته بتوانیم برای قدردانی از زحمات آنها و اعتلای نام کارگر در جامعه گام برداریم.

برابر تقویم رسمی کشور از پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه هرسال به عنوان هفته کارگر نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست هماهنگی برنامه ریزی برنامه‌های نمایشگاهی آثار نفیس موزه ایران باستان در استان ها
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • هفتاد اثر موزه شوش، مرمت شد
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل