Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن شکری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: هدف از اجرای طرح کاروان سلامت و اعزام پزشک به مناطق محروم ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در روستاها، کمک به بهبود سطح سلامت و تغذیه مردم با حفظ کرامت انسانی و گسترش حس همنوعی و اعتلای فرهنگ داوطلب محوری میان هموطنان است.
وی خاطرنشان کرد: اعزام کاروان سلامت داوطلبان هلال احمر و ارائه خدمات عام المنفعه و بشردوستانه با هدف ارائه خدمات رایگان بهداشتی، درمانی و آموزشی به مناطق دورافتاده و صعب العبور انجام  می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ماهنشان گفت: کاروان سلامت داوطلبان با همکاری مشترک جمعیت هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماهنشان در روستای تک آغاج از توابع بخش مرکزی این شهرستان اجرا شد.
شکری یادآوری کرد: ویزیت بیماران، خدمات مامایی و پرستاری، تحویل داروی رایگان به اهالی روستا، تست فشار و  قند خون، از مهمترین خدمات ارائه شده در طرح کاروان سلامت این شهرستان بود.
به گفته وی، این کاروان توانست برای ۵۷  نفر از ساکنان در روستای تک آغاج خدمات ویزیت رایگان، خدمات پرستاری و ۲۹ نفر از بانوان نیز خدمات مامایی ارائه دهد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ماهنشان گفت: تیم کاروان سلامت شامل پزشک عمومی، کارشناس مامایی، نسخه پیچ و پرستار و ۲ نفر عوامل اجرایی بود که از صبح تا ظهر نسبت به ارائه خدمات درمانی اقدام کردند.
شکری خاطرنشان کرد: اعزام کاروان‌های سلامت به مناطق محروم از جمله طرح‌های موفق در زمینه ارائه خدمات رایگان پزشکی، آموزش روستاییان در زمینه‌های مختلف است که با استقبال عمومی مواجه شده و در تلاش هستیم تا این طرح در روستاها و دیگر مناطق دور افتاده کم برخوردار شهرستان ماهنشان اجرا می‌شود.
به گفته وی، روستای تک آغاج در ۱۲ کیلومتری ماهنشان قرار دارد که فاقد خانه بهداشت و جزو روستاهای کم برخودار شهرستان به شمار می رود.

برچسب‌ها ماهنشان سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ویزیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماهنشان سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ویزیت ماهنشان سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ویزیت شهرستان ماهنشان جمعیت هلال احمر کاروان سلامت ارائه خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۰۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید

به گزارش جام جم آنلاین،رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهبندان با اشاره به آبگرفتگی صحن مزار سیدعلی (ع) گفت: با تلاش امدادگران هلال‌احمر دو شهرستان نهبندان و سربیشه آب‌گرفتگی در محوطه حرم تخلیه شد.
 ایمانی‌فردبا بیان اینکه بامداد امروز سیل وارد روستای مزار سیدعلی (ع) شد ، افزود:  بلافاصله پس از اعلام از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر، دو تیم از پایگاه شوسف اعزام شدند.
وی گفت: با توجه به حجم زیاد آب در محوطه امامزاده یک تیم پشتیبان نیز از هلال احمر سربیشه اعزام شد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهبندان افزود: سه منزل مسکونی نیز در روستا براثر ورود سیلاب دچار آبگرفتگی شده بود که توسط امدادگران تخلیه شد.

 

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • ارائه بیش از ۱۰۰ خدمت رایگان برای بارداری سالم
  • تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی