Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام جلیل محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی ۱۴ خرداد ماه در سراسر استان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: این مراسم به صورت تجمیعی در مصلی‌های هر ۸ شهرستان دایر خواهد بود.

وی افزود: حجت الاسلام سید محمد راجی، نویسنده کتاب دستاوردهای ۴۰ ساله در مراسم شهرستان بجنورد سخنران خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلیل محمدی گفت: طی ۲ سال گذشته به علت شیوع کرونا این مراسم برگزار نشده بود.

وی در انتها بیان داشت: امسال از خراسان شمالی به مزار امام خمینی در سالروز رحلت ایشان، اعزام نخواهیم داشت.

کد خبر 5493253

منبع: مهر

کلیدواژه: 14 خرداد سالروز ارتحال امام خمینی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی بوشهر هدفمندی یارانه ها کرمانشاه احتکار آلودگی هوا گرد و غبار تنظیم بازار کالاهای اساسی ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی مشهد ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۰۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی در مراسم معرفی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای با گرامی داشت هفته معلم اظهار کرد: جامعه روحانیت نیز در کسوت معلمان جامعه هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: از محورها و ماموریت‌هایی که تبلیغات اسلامی در این خصوص تلاش می‌کند مساله رصد، کارها و اقدامات دشمنان است و در حال حاضر با بیداری دانشجویان اروپا و آمریکا در قبال نسل کشی صهیونیست‌ها یعنی درگیر شدن دشمنان ما با همدیگر است.

وی افزود: منشأ این تحولات دانشگاهی در آمریکا و اروپا نامه رهبری در ۱۰ سال پیش است که به جوانان اروپایی نوشت و حالا به آینده نگری رهبری می‌رسیم و وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند باید جهاد تبیین کنیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم با تقدیر از حجت الاسلام یداللهی، حجت الاسلام حسین حسن نژاد به سمت رییس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • میزبانی ۲۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی از عزاداران شهادت امام صادق (ع)
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود
  • رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود
  • دیدار ۳هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی