Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رئیس قوه قضاییه، گفت: دادستان‌ها در زمان حکم به جلب، حکم به بازرسی و در زمان تحقیق و بازجویی، نسبت به زیرمجموعه و ضابطین نظارت داشته باشند تا کاری خلاف شرع و قانون رخ ندهد.
به گزارش خبرگزاری آریا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، امروز چهارشنبه در سخنانی در بیست و یکمین همایش سراسری دادستان‌های مراکز استان‌ها، دادستان‌ها و مسئولان دادسرا را در صف نخست مقابله با جرائم و فساد در ساحت‌های مختلف، پیشگیری از وقوع جرم و احیای حقوق عامه دانست و از دادستان کل کشور و معاونان وی که به صورت پویا و دلسوزانه بر مجموعه دادسرا‌های کشور نظارت دارند، تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس قوه قضائیه با برشمردن مسئولیت‌هایی نظیر «ایجاد امنیت و آرامش در جامعه»، «قطع کردن دست متجاوزان به اموال عمومی و اموال مردم»، «کوتاه کردن دست متعدیان به حقوق مادی و معنوی افراد»، «تحقق عدالت اجتماعی و کم کردن فاصله دهک‌های مختلف»، «ایجاد رفاه برای مردم» و «فضای بهتر کسب و کار» که برعهده حکومت می‌باشد، به نقش ویژه و برجسته دستگاه قضایی و مشخصاً دادستان‌ها در تحقق و ایفای این مسئولیت‌ها اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قوه قضائیه دادستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۰۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان

جواد احمدپور اظهار کرد: در طرح نوروز و ماه مبارک رمضان که از ۱۵ اسفند سال گذشته تا ۳۱ فروردین امسال ادامه داشت، ۹ هزار و ۵۰۰ بازرسی از سطح صنوف استان انجام گرفت.
وی خاطرنشان کرد: این تعداد بازرسی منجر به تشکیل ۹۰۰ پرونده تخلف با مبلغ ۳ میلیارد تومان شده است.
مسوول نظارت و بازرسی جهادکشاورزی لرستان با اشاره به کسر سهمیه ۲۰ واحد خبازی استان، تصریح کرد: همچنین در این بازه زمانی ۸۷ کیسه آرد قاچاق به ارزش ۵۵ میلیون تومان کشف و ضبط شد.
احمدپور با تاکید بر تشدید نظارت‌ها بر صنوف مختلف استان، بیان داشت: اکیپ‌های مختلفی بر نحوه عرضه و توزیع کالا‌های اساسی نظارت دارند و هرگونه تخلف را بررسی و به مقام قضائی معرفی خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • جلوگیری از نقل و انتقال 2 هزار و 500 میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی بهمئی
  • راه حل برون رفت از مشکلات کشور ایمان به شعار ما می‌توانیم است
  • رئیس کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی
  • مسئولان قضائی عهده دار مسئولیت خطیری هستند
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان