Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@00:46:23 GMT

«دِلاو» در نوفل‌لوشاتو به روی صحنه خواهد رفت

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۰۷۳۲

«دِلاو» در نوفل‌لوشاتو به روی صحنه خواهد رفت

نمایش «دِلاو» به نویسندگی و کارگردانی جعفر مهیاری و مجری طرحی داود نامور خردادماه، در عمارت نوفل‌لوشاتو به روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ نمایش «دِلاو» در سال ۲۰۱۴ تولید شده و در کشور آلمان در سال ۲۰۱۶ و در کشور فرانسه در سال ۲۰۱۹ اجرا شده است. این اثر تقدیر شده‌ی سال «Theater am Neunerplatz » شهر وورزبورگ کشور آلمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه‌ی داستان این اثر چنین آمده: «او به زندگی روزمره‌ی خود مشغول است اما تحولی رخ می‌دهد.»

مهیاری در کارنامه‌ی کاری خود کارگردانی و طراحی بیش از ۲۰ اثر نمایشی را داشته و همچنین در بیش از ۱۰ اثر نمایشی ایفای نقش کرده است. وی هم‌چنین ورک‌شاپ‌هایی در ایران و در سطح بین‌المللی در کشورهای آلمان، فرانسه، کانادا و … برگزار کرده است.

سعید ابک تنها بازیگر این اثر نمایشی است و از دیگر عوامل می‌توان به عرفان مبرقع ( آهنگساز و موسیقی زنده)، جعفر مهیاری( طراح صحنه)، مهدی رایگانی ( طراح گرافیک)، بهروز داوری (ساخت تیزر و موشن گرافیک)، معصومه آرواز، اعظم شکوفه‌پور (دستیاران کارگردان)، بهار حیدری، پاشا اسمعیل زاده (امور بین‌الملل)، سارا حدادی( مدیر روابط عمومی، مشاور رسانه‌ای و تبلیغات) اشاره کرد.

نمایش «دِلاو» با طراحی و کارگردانی جعفر مهیاری و مجری طرحی داود نامور تولید عمارت نوفل‌لوشاتو و شرکت تئاتر و فیلم زندگی از ۱۸ خرداد در عمارت نوفل‌لوشاتو به روی صحنه خواهد رفت.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تئاتر رسانه زندگی روزمره فرهنگ و هنر کانادا موسیقی نوفل لوشاتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۰۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معضل بیکاری به سراغ اقتصاد آلمان آمد

«موسسه اقتصادی آلمان» از رشد بیکاری در این کشور به بالاترین رقم در یک دهه اخیر خبر داد.

به گزارش مشرق، ضعف اقتصادی آلمان بالاخره به بازار کار این کشور آسیب زد به‌طوریکه پیش‌بینی می‌شود تعداد کارگران بیکار به بالاترین رقم در حدود یک دهه گذشته برسد؛ این را مطالعات «موسسه اقتصادی آلمان» اعلام کرده است.

بر اساس این مطالعاتی که امروز منتشر می‌شود، بیکاری در این کشور به طور متوسط به کمی کمتر از ۲.۸ میلیون نفر افزایش خواهد یافت که بالاترین رقم از سال ۲۰۱۵ به شمار می‌رود.

کارشناس بازار کار موسسه اقتصادی آلمان، هالگر شیفر می‌گوید، با وجود رکود پارسال، بازار کار آلمان تقریبا ثبات داشت اما امسال برلین دارد پی‌آمدهای بحران اقتصادی را با قوت بیشتری احساس می‌کند.

در سال ۲۰۰۵ هم بیکاری در آلمان به ۴.۹ میلیون نفر رسیده بود که به آلمان «مرد بیمار اروپا» می‌گفتند.

بر اساس پیش‌بینی این موسسه، نرخ بیکاری آلمان در سال جاری میلادی به ۶ درصد افزایش می‌یابد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • خوشحالی کین: فعال شدن بند پاداش جذاب
  • مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید
  • معضل بیکاری به سراغ اقتصاد آلمان آمد
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود