Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان رنکینگ اسنوکر حرفه ای جهان گفت: بعد از تمرین مداوم توانستم به عنوان اولین ایرانی توانستم در جمع 16 اسنوکر برتر جهان قرار بگیرم و برای ورزش کشورم تاریخ سازی کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد؛ حسین وفایی ملی پوش اسنوکر کشورمان پس از مسابقات متعدد و قهرمانی در مسابقات شوت اوت و عملکرد درخشان در انجمن حرفه ای های اسنوکر با استقبال پرشور خانواده بزرگ بیلیارد به کشور بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازگشت وفایی پس از2 سال موجب شد علاقه مندان به این قهرمان با شور و حرارت خاصی در آیین استقبال شرکت کنند.

رشته اسنوکر در ایران طرفداران بسیاری دارد و جمع کثیری از این علاقه مندان در کنار مسئولین فدراسیون برای استقبال از حسین وفایی در فرودگاه امام خمینی(ره) حضور پیدا کردند.

وفایی با پایان یافتن فصل اسنوکر و رویدادهای انجمن حرفه ای های این رشته و تا آغاز فصل جدید، در ایران به فعالیت و تمرین می پردازد.

حسین وفایی در فرودگاه و در حاشیه مراسم استقبال از کاروان اعزامی اظهار داشت: جوانان ایرانی باید اعتماد به نفس داشته باشند که آنها هم می توانند و هر چیزی امکان دارد. با کمی تلاش و پشتکار می توانند به آنچه که هدفشان است، دست یابند. خوشحالم که با کسب این نتیجه باعث غرور مردم کشورم شدم.

وفایی در ادامه به سطح بالای مسابقات شوت اوت و انجمن حرفه ای های اسنوکر اشاره کرد و افزود: سطح مسابقات بسیار بالا بود و بهترینهای این رشته حضور داشتند. در کل جهان 128 ورزشکار حرفه ای اسنوکر وجود دارد که همه بهترین هستند. با خود عهد بستم که می توانم مقابل حریفانم پیروز میدان شوم و به عنوان اولین ایرانی توانستم تاریخ سازی کنم و در جمع 16 اسنوکر برتر جهان قرار بگیرم.

قهرمان رنکینگ اسنوکر حرفه ای جهان در پایان در خصوص آینده رشته بولینگ و بیلیارد در ایران بیان کرد: آینده خوبی در انتظار این رشته در کشورمان است و اگر مشکلات مالی حل شود و منبع درآمد ایجاد شود، مطمئنا ورزشکاران با انگیزه بیشتری ورزش خواهند کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۰۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال

محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در گفت و گوی تلفنی با برنامه تهران ۲۰ در خصوص تغییر نام باشگاه استقلال گفت: این مواردی است که باید رسماً به ما اعلام شود تا ما آن را بررسی کنیم. نمی‌شود که یک نفر شایعه‌ای را مطرح کند که نام باشگاه را تغییر دهند و سپس همه به این مسئله بپردازند. چنین چیزی نیست.

او ادامه داد: تاکنون از طرف صاحبان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، یعنی کنسرسیوم‌های صنایع پتروشیمی و بانک‌ها، چیزی (در خصوص تغییر نام باشگاه‌ها) به صورت رسمی به وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده است. این شرکت‌ها مختار هستند که هیئت مدیره خود را انتخاب کرده و آنها نیز مدیر عامل را تعیین کنند و در این میان هیچ دخالتی از سوی وزارت ورزش صورت نخواهد گرفت چرا که این وزارتخانه دیگر تیمداری نمی‌کند.

 امروز عبدالعلی علی عسکری مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفته بود:  بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید تیم محبوب استقلال، به تیم استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران