Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: کادرسازی برای آینده باید اولویت سپاه باشد و برای تحقق این مهم باید از هم اکنون نیروهای خلاق، متدین، مسئولیت پذیر و ایده پرداز تربیت شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، آیت الله محمدرضا ناصری پیش از ظهر امروز در دیدار با فرمانده جدید سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به خاطراتی از زمان شکل گیری سپاه در استان یزد اظهار داشت: با اقداماتی که در سپاه یزد انجام شد، بسیار قوی در جبهه ها حاضر شدیم و هم در زمینه نظامی و هم تدارکاتی جایگاه موثری داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات ابتکاری که توسط سپاه یزد در دوران دفاع مقدس انجام شد، افزود: نیروهای سپاهی و بسیجی یزد نیروهایی همراه، همدل، متدین، دلسوز و شجاع بودند و این روحیه اکنون نیز با وجود تفاوت های بسیار در شرایط امروز و دیروز، بر نیروهای سپاهی و بسیجی یزد حاکم است.

ناصری عنوان کرد: آن زمان به رزمندگان یزدی می گفتم که این تفنگ همیشه در دست ما نیست و بعد از جنگ باید قلم به دست بگیرید و در سنگر علمی با دشمن مقابله کنید و اکنون بسیاری از رزمندگان آن دوران به افرادی نخبه و فرهیخته تبدیل شده اند.

امام جمعه یزد بیان کرد: به پاسداری نباید به عنوان یک شغل نگاه شود بلکه باید به عنوان یک وظیفه به آن نگاه کرد به همین دلیل نیروهای سپاهی باید از بین افرادی متدین، ولایتمدار و مسئولیت پذیر انتخاب شوند.

وی با تاکید بر اینکه باید برای آینده سپاه نیز کادرسازی شود، افزود: باید افرادی که از نظر علمی، فنی و اعتقادی مفید باشد برای آینده سپاه تربیت شوند.

ناصری با اشاره به اینکه سپاه در همه صحنه ها نیازمند ابتکار است، عنوان کرد: باید در تربیت نیروها و کادرسازی برای آینده، بحث خلاقیت، تفکر و تعقل مدنظر باشد تا در آینده نیروهایی خلاق و ایده پرداز در این مجموعه داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: برای آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۱۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال وزیر آموزش و پرورش از طرح ابتکاری سند مراسم آغازین مدارس استان سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در پی ارسال طرح ابتکاری استان سمنان با عنوان «سند مراسم آغازین مدارس» از سوی سیدجمال وزیری مدیرکل آموزش و پرورش سمنان، آن را یک کار خوب و نمونه دانست و از حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسین پورثانی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت خواست تا ضمن قدردانی از این اقدام شایسته، حتماً از آن به‌عنوان یک کار خوب و نمونه در سایر استان‌ها استفاده شود.

وزیری اظهار داشت: آیین رونمایی از طرح خلاق و ابتکاری سند اجرایی مراسم آغازین مدارس در راستای طرح فراگیر پرورشی و فرهنگی، هم‌زمان با سفر یک‌روزه وزیر آموزش و پرورش به سمنان، دیار فرهنگ و ایمان برگزار شد.

وی افزود: این سند صرفا یک چارچوب و ساختار اجرایی مراسم آغازین مدارس است و مدیران با همراهی تمامی عوامل مدرسه اعم از دانش‌آموزان، کادر اجرایی و معلمان، متناسب با سن، جنسیت و مقطع تحصیلی، برنامه‌ریزی و تدبیر لازم را برای عملیاتی‌ساختن آن مد نظر قرار خواهند داد.

و پاسخ‌گویی به نیازهای جدید تربیتی آن‌ها، عنوان و تصریح کرد: در این سند، هر روزِ هفته با یک عنوان، مشخص شده؛ یعنی شنبه روز هویت ملی، عشق به میهن و احترام به پرچم، یک‌شنبه روز قرآن و نهج‌البلاغه، دوشنبه روز سلامت روان و جسم(تربیت بدنی)، سه‌شنبه روز فرهنگی و هنری و چهارشنبه روز علمی و فناورانه، نامگذاری شده است.

گفتنی است، این طرح به‌منظور افزایش اثربخشی و مشارکت حداکثری دانش‌آموزان و مربیان در مراسم آغازین و هم‌چنین تقویت و توسعه فعالیت‌های تربیتی با نظر نخبگان، متربیان و مربیان مجرب در راستای ساحت‌های شش‌گانه سند تحول بنیادین با رویکردی تحولی و متناسب با نیاز دانش‌آموزان تنظیم و تدوین شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902330

دیگر خبرها

  • دعوت سپاه از مردم برای نقش‌آفرینی در کنگره شهدای استان مرکزی
  • استقبال وزیر آموزش و پرورش از طرح ابتکاری سند مراسم آغازین مدارس استان سمنان
  • عملیات وعده صادق تاثیرات راهبردی در منطقه و جهان داشت
  • درخواست مقام عالیرتبه نظامی: فعالان رسانه‌ای کشور آرایش تهاجمی بگیرند
  • رفع چالش بیکاری لرستان نیازمند اعتبارات دولتی و بخش خصوصی است
  • رفع مشکل بیکاری در لرستان نیازمند اعتبار و سرمایه‌گذاری است
  • علم‌آموزی همواره در آیات و روایات مورد تاکید بوده است
  • اولویت مجلس آینده «اقتصاد» و «فرهنگ» خواهد بود
  • جامعه نیازمند بهره‌گیری از سیره عملی شهید مطهری است
  • اهمیت کادرسازی و تربیت نیروهای متخصص در آموزش و پرورش