Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@11:34:21 GMT

کمیته‌انضباطی رای دیدار شهیدقندی و نود ارومیه را صادر کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۱۲۳۶

کمیته‌انضباطی رای دیدار شهیدقندی و نود ارومیه را صادر کرد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای بازی برگزارنشده شهیدقندی یزد و نود ارومیه را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از بررسی گزارشات واصله از سوی نماینده فدراسیون و داور مسابقه دیدار دو تیم شهید قندی یزد و نود ارومیه و همچنین مستندات و دفاعیات ارائه‌شده از سوی هر دو باشگاه؛ آرای خود در خصوص این دیدار برگزار نشده از هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ دسته‌دوم باشگاه‌های کشور اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس رأی صادره نتیجه دیدار دو تیم به دلیل مقصر شناخته شدن تیم شهید قندی یزد در عدم ایجاد شرایط میزبانی و برگزاری مسابقه برابر نود ارومیه سه بر صفر به سود نماینده ارومیه اعلام شد.

همچنین باشگاه شهید قندی یزد به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم گردید. طبق اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حق اعتراض نزد کمیته استیناف برای شهید قندی یزد محفوظ می‌باشد که با توجه به تأثیرگذاری نتیجه این دیدار در روند رقابت هر دو تیم برای صعود به مرحله پلی‌آف پیش‌بینی می‌شود باشگاه شهید قندی یزد تا روز شنبه به این رأی صادره از سوی کمیته انضباطی اعتراض کند. با اعلام نتیجه دیدار برگزار نشده شهید قندی یزد و نود ارومیه و کسب سه امتیاز این مسابقه توسط نماینده ارومیه این تیم در جدول گروه دوم مسابقات ۳۸ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به خلیج‌فارس بندرماهشهر و ون‌پارس نقش‌جهان اصفهان در رتبه سوم جدول رده بندی این گروه قرار گرفت. بر اساس آخرین بروز رسانی جدول گروه دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاههای کشور در سه هفته پایانی ۶ تیم خلیج فارس بندرماهشهر، نود ارومیه، ون پارس نقش جهان، اسپاد تهران، فولاد نوین اهواز و شهید قندی یزد شانس صعود به مرحله پلی‌آف را خواهند داشت. جدول گروه دوم لیگ دسته‌دوم پس از اعلام این رأی به شرح زیر است:

کد خبر 575994

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ دسته دوم فوتبال لیگ دسته دوم فوتبال کشور لیگ دسته دوم نود ارومیه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کمیته انضباطی شهید قندی یزد نود ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۱۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور

مسابقات لیگ دو استان تهران به دلیل ضرب و شتم داور به حالت تعلیق درآمد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال استان تهران، به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد.

پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران برگزار و مقرر شد در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

لذا به اطلاع عموم می رساند که کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران قصد دارد به دور از هیاهو و در فضایی کاملا آرام به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر نماید.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند + جزئیات
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش