Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، «فرزاد مخلص الائمه» روز چهارشنبه در همایش پاسداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در استانداری مرکزی، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید مدیر روابط عمومی را همانند معاونان و مسئول حراست،امین و مورد اعتماد خود بدانند.

وی اظهار داشت: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی نباید فقط در جریان فعالیت دستگاه مربوطه باشند بلکه باید نظرات مناسبی در خصوص موارد و مشکلات ارایه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار مرکزی گفت: روابط عمومی‌ها بالاترین سطح مواجه با مردم را دارند و این بخش خط مقدم، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی هستند که باید به نقش مهم خود بپردازند.

مخلص الائمه اظهار داشت: باید روابط عمومی‌ها عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی را در جهت اعتماد سازی مردمی که مورد توجه مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری است، تقویت کنند.

استاندار مرکزی گفت: روابط عمومی‌ها هم نیمه پُر لیوان فعالیت دستگاه‌های اجرایی را برعهده بگیرند و هم باید نسبت به نیمه خالی و انتقال درست اطلاعات فعالیت موثری داشته باشند.

مخلص الائمه در ادامه افزود: ما با فریب افکار عمومی مخالف هستیم زیرا این مهم حرام شرعی است قدرتی که برخی رسانه‌ها از آن استفاده می‌کنند اما نباید نسبت به افکار عمومی بی‌توجه بود باید افکار عمومی را مطلع کرد و به طرف واقعیت سوق داد.

وی اضافه کرد: روابط عمومی ها، پیشانی اجرای طرح (رایحه خدمت) هستند و باید مدیران را قبل و بعد از اجرای طرح از روند آن مطلع کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: روابط عمومی‌ها در مجموعه فعالیت کاری خود مسئولیت مقدسی را برعهده دارند و اکنون با تغییر رویکردها وظایف این مجموعه در دولت سیزدهم بسیار مهم و حساس است.

«بهنام نظری» افزود: پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی و ارائه خدمات روابط عمومی با گفتمان سازی و شناخت عمیق وظایف نقش آفرین هستند.

وی اظهار داشت: اقدمات روابط عمومی‌ها به عنوان سربازان فرهنگی توطئه دشمنان را خنثی می‌کند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مرکزی گفت: روابط عمومی‌ها یک نهاد فرهنگی، قلب تپنده و از بازوان پرتوان به شمار می‌رود.

«فائزه عقیلی» افزود: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه از وظایف روابط عمومی‌ها به شمار می‌رود و اگر این مهم به درستی انجام شود موفقیت، امید آفرینی و نشاط در جامعه شکل خواهد گرفت.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مرکزی گفت: زمانی روابط عمومی‌ها موفق خواهند بود که توانمند باشند و در جایگاه خاص خود قرار گیرند.

عقیلی افزود: در این راستا بخشنامه‌ای به دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ شده که روابط عمومی‌ها عضو شوراهای معاونین باشند.

وی اظهار داشت: جذب نیروی انسانی متعهد و کاردان با رشته تحصیلی مرتبط و با اولویت رشته روابط عمومی، استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای تحقق اهداف و حضور مدیران روابط عمومی‌ها در همایش‌ها و دوره‌های آموزشی در این بخشنامه آمده است.

در این نشست تعدادی از مدیران روابط عمومی ها خواسته و مشکلات خود را مطرح و از جمعی از آنان تجلیل شد.

برچسب‌ها روابط عمومی اراک استان مرکزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روابط عمومی اراک استان مرکزی روابط عمومی اراک استان مرکزی دستگاه های اجرایی استانداری مرکزی روابط عمومی ها مرکزی گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۱۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار شهرستان ارومیه گفت: امسال برنامه‌ریزی شده تا فرمانداری شهرستان با مدیران کل و مدیران شهرستان صفر تا صد موضوعات مرتبط با آن حوزه مربوطه را بررسی کرده تا با اتخاذ تمهیدات و اقدامات لازم هم افزایی و همکاری بیشتری در راستای تحقق شعار سال عملیاتی و اجرایی کنیم.

غلامحسین عماری در نشست هم اندیشی با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و مدیران شهرستانی وجود سه نماینده را یک امتیاز و ظرفیت برای این شهرستان ارومیه برشمرد.

وی افزود: باید از این فرصت همانند گذشته به بهترین و بیشترین وجه ممکن در راستای پیگیری و حل مسائل استفاده کنیم .

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: امسال برنامه‌ریزی شده تا فرمانداری شهرستان با مدیران کل و مدیران شهرستان صفر تا صد موضوعات مرتبط با آن حوزه مربوطه را بررسی کرده تا با اتخاذ تمهیدات و اقدامات لازم هم افزایی و همکاری بیشتری در راستای تحقق شعار سال عملیاتی و اجرایی کنیم.

عماری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یک نهاد انقلابی قشر قابل توجهی از جامعه را در موضوعات مختلفی از جمله حمایتی، مددجویی، مسکن و… حمایت می‌کند که اقدام ارزشمند و بی بدیلی است.

دیگر خبرها

  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام
  • رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت