Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@03:03:10 GMT

قدیراف: فقط از تحریم‌های خدا و پوتین می‌ترسم

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۱۴۵۲

قدیراف: فقط از تحریم‌های خدا و پوتین می‌ترسم

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «رمضان قدیراف» رهبر جمهوری خودمختار چچن تحریمهای غرب علیه خود خانواده‌ش را مسخره و مضحک خواند. 

براساس گزارش خبرگزاری تاس، قدیراف با اشاره به این تحریمها گفت: تحریمها علیه من و خانواده‌ام مضحک است. از هیچی تحریمی نمی‌ترسم مگر اینکه این تحریمها از جانب خداوند متعال و یا از طرف ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی که در یک کنفرانس آموزشی سخنرانی می‌کرد گفت: «مسخره است. همسر من و دخترانم که ازدواج کرده‌اند هیچ وقت در سیاست درگیر نبوده‌اند و هرگز در این زمینه کار نکرده‌اند اما آنها را هم تحریم کردند.» 

رمضا قدیراف ادامه داد؛ «آنها فقط می‌خواهند ما را بترسانند. من فقط از تحریمهای خدا و رئیس جمهور پوتین می‌ترسم. بقیه حرفها بیهوده است و ارزشی ندارد.»

آمریکا از سالها پیش رمضان قدیراف را به اتهام نقض حقوق بشر هدف تحریمهای خود قرار داده است. با این حال پس از پیوستن نیروهای چچنی به ارتش روسیه در عملیات نظامی علیه اوکراین، آمریکا و اروپا تحریمهای جدیدی را علیه او و خانواده‌اش اعمال کردند. 

رمضان قدیروف، رئیس جمهوری خودمختار چچن گفته که در حمایت از تصمیم پوتین، و در پشتیبانی از ارتش روسیه نیروهای تحت امر خود را برای جنگ به اوکراین فرستاده است.

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه در تاریخ 24 فوریه (پنجم اسفند ماه) به درخواست کمک جمهوری‌های دونباس برای دفاع در مقابل حملات اوکراین، دستور آغاز عملیات نظامی ویژه در اوکراین را صادر کرد اما کشورهای غربی به ویژه آمریکا و انگلیس از آن زمان نه تنها اقدامی برای کاهش درگیری‌ها در اوکراین نکردند بلکه با فشار تحریم‌ها و عرضه تسلیحات سبک و سنگین به اوکراین، به آتش این ناآرامی‌ها دامن زدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ارتش روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۱۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیلگر سابق سیا: غرب نفوذ پوتین را دست کم می‌گیرد

تحلیلگر سابق سیا معتقد است امید غرب به رویگردانی جامعه جهانی از ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، کاملاً بی اساس است.

به گزارش ایسنا، لری جانسون، تحلیلگر سابق سیا گفت: پوتین قوی‌تر می‌شود، پوتین محبوب‌تر می‌شود. محبوبیت پوتین از مجموع محبوبیت ماکرون، ترودو، بایدن و شولتس بیشتر است.

به نقل از پراودا، این کارشناس همچنین عنوان می‌کند که غرب این واقعیت را درک نکرده و کاملاً از واقعیت به دور است.

پیش از این، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه ایده‌های غربی در مورد نظم نوین جهانی را ریاکاری خوانده بود. به گفته وی، هدف آنها حفظ نظام نواستعماری است و ماهیت خود را در قالب نفاق، معیارها و مطالبات دوگانه نشان می‌دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کامرون و زلنسکی آخرین وضعیت جنگ در اوکراین را بررسی کردند
  • ژنرال آمریکایی: پوتین با تجربه‌ترین دولتمرد جهان است
  • لندن: اوکراین می‌تواند از سلاح‌های انگلیسی برای حمله در داخل روسیه استفاده کند
  • مقام امنیتی اوکراین در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه
  • اینسایدر: برنامه پوتین جنگ همه‌جانبه با ناتو نیست، تضعیف درونی است
  • اعتراف کی‌یف به دستاورد‌های نظامی روسیه
  • آخرین تحولات اوکراین| اعتراف کی‌یف به دستاوردهای نظامی روسیه
  • تحولات اوکراین| اعتراف کی‌یف به دستاوردهای نظامی روسیه
  • اتهامات آمریکا علیه روسیه نفرت‌انگیز و بی‌اساس است
  • تحلیلگر سابق سیا: غرب نفوذ پوتین را دست کم می‌گیرد