Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری ‌آنلاین، امروز چهارشنبه ( ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱) در حدود ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه قیمت هر قطعه سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید (امامی) به ۱۳ میلیون و  ۹۳۹ هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته ۲۷۴ هزار تومان ارزان شد.

اما هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم کاهش قیمت ۱۰۶ هزار تومانی را تجربه کرد و قیمت آن به ۱۳ میلیون و ۵۹۲ هزار تومان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیم‌سکه بهار آزادی ۷ میلیون و  ۸۴۵ هزار تومان شد که قیمت آن ۳۵ هزار تومان نسبت به روز  گذشته کاهش یافت.

قیمت ربع‌سکه بهارآزادی نیز به ۴ میلیون و ۸۵۲ هزار تومان رسید که قیمت آن ۲۰ هزار تومان ارزان شد.

هر سکه یک گرمی نیز ۲ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان معامله شد که قیمت آن ۷ هزار تومان کاهش یافت.

اما قیمت هرگرم طلای ۱۸ عیار نیز به یک میلیون و ۳۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان رسید که قیمت آن نسبت به روز گذشته ۹ هزار و ۲۰۰ تومان کاهش یافت.

امروز قیمت اونس جهانی طلا ۱۸۱۹ دلار اعلام شد که افزایشی بود. 

دلار تغییر کانال داد؟ | جدیدترین قیمت دلار و یورو در بازار آزاد و صرافی‌ بانکی ؛ ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ کد خبر 677403

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هزار تومان تومان رسید قیمت آن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۱۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دینار عراق امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت صد دینار عراق امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۴,۱۹۵ تومان است که نسبت به روز گذشته ۴۵ تومان (۱.۰۶ درصد) کاهش یافته است. هر واحد صد دینار عراق، روز گذشته با قیمت ۴,۲۴۰ تومان معامله می‌شد.

امروز ۱۰۰ دینار عراق در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است، قیمت ۱۰۰ دینار عراق که دیروز با کاهش قیمت ۴۵ تومانی به ۴,۲۴۰ رسیده بود، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۴۵ تومانی (۱.۰۷ درصد) به ۴,۱۹۵ رسید. بالاترین قیمت ۱۰۰ دینار عراق در ۲۴ ساعت گذشته ۴,۲۲۵ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۴,۱۹۵ تومان خرید و فروش می‌شد.

 قیمت فعلی ۱۰۰ دینار عراق نسبت به هفته گذشته ۳.۵۶ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد ۱۰۰ دینار عراق در شش ماه گذشته حدود ۷.۲۹ درصد افزایش یافته است.

 

tags # قیمت دینار عراق سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت
  • بازگشت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • ریزش سنگین دلار در بازار تهران؛ بازگشت دوباره به کانال ۵۰ هزاری را شاهدیم؟
  • قیمت دینار عراق امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ سکه یک کانال دیگر سقوط کرد
  • جدیدترین قیمت رمزازها در جهان : ۸ ارديبهشت
  • قیمت دینار عراق امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳