Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سردار "مرتضی میرزایی" فرمانده انتظامی استان مازندران در پیامی فرارسیدن روزارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.            .
به گزارش خبرنگار خبرنگارآریادفترمازندران ردشهرستان ساری،، در متن پیام سردار میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران آمده است؛  
"روابط عمومی آیینه تمام نمای مراکز، سازمان‌ها و نهادهای مختلف است" مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
نقش برجسته روابط عمومی در هر مجموعه ای به عنوان آینه ای شفاف در دریافت و انعکاس واقعیت ها، بر کسی پوشیده نیست، روابط عمومی ها اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان و جامعه هستند، توسعه اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گروی توزیع عادلانه اطلاعات و روشنگری افکار عمومی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

        
روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی است مبارک تا همه با هم برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند تلاش نموده و جایگاه آن را در جامعه آرمان خواه و اسلامی تثبیت نماییم و بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون اطلاع رسانی و ارتباطات در دنیا است.      
اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع رسانی در همه عرصه ها پیشتاز است، دو چندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان ها، ادارات و شرکت ها و دوامشان در عرصه ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی های آن ها وابسته است.  
سازمان های پیشرو، روابط عمومی را به عنوان اتاق فکر مدیران و مدیریت افکار عمومی قلمداد می کنند و با در اختیار گذاشتن امکانات مورد نیاز مسیر شفافیت و اطلاع رسانی را برای ایشان هموارتر می سازند.
بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است.   
اینجانب روز ملی روابط عمومی و ارتباطات را به همه کارکنان حوزه روابط عمومی به ویژه اداره اطلاع رسانی و ارتباطات پرتلاش پلیس استان مازندران تبریک نموده و توفیق روزافزون همه این عزیزان را در جهت تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی، تدابیر مقام معظم رهبری از درگاه باری تعالی مسئلت می نمایم.
سرتیپ دوم پاسدار "مرتضی میرزایی"          
فرمانده انتظامی استان مازندران

           

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تبریک فرمانده انتظامی استان روز روابط عمومی استان مازندران روابط عمومی اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۱۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی

روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد: ۱۵۰ مترمربع از اراضی ملی واقع در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی شمالی ب اپیگیری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چالوس و دستور مقام قضایی و با همکاری ماموران نیروی انتظامی رفع تصرف شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران یک واحد پذیرایی غیرمجاز تخریب شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • خلجی: مدیران اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک کنند
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک فرمانده کل ارتش به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی