Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@01:47:22 GMT

بازگشت ابوالفضل پورعرب با یک فوتبالیست بر پرده سینما

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۱۸۸۱

بازگشت ابوالفضل پورعرب با یک فوتبالیست بر پرده سینما

آفتاب‌‌نیوز :

از امروز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه یک فیلم جدید به نام «چند میگیری گریه کنی۲» راهی اکران شده است. البته قرار بود «علف‌زار» هم همراه با این فیلم نمایش داده شود که چند روزی به تعویق افتاد.

«» به کارگردانی علی توکل نیا ساخته شده در حالی که نسخه اول آن سال ۱۳۸۴ به کارگردانی شاهد احمدلو و تهیه‌کنندگی علی و حسن توکل‌نیا تولید شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نسخه قبلی بازیگرانی حضور داشتند که برخی از آن‌ها دیگر در سال‌های گذشته از دنیا رفته‌اند مثل منوچهر نوذری، نیکو خردمند، محمود بهرامی و کریم اکبری مبارکه، اما در هر دو قسمت ابوالفضل پورعرب بازی کرده است.

این ستاره سال‌های دور سینما آخرین بار فیلم «به وقت خماری» محمدحسین لطیفی را در سال ۱۳۹۷ روی پرده داشت، در حالی که دو فیلم «کاناپه» و «غیبت موجه» او هنوز اکران نشده و البته «کاناپه» مهر و موم محکمی با عنوان توقیف خورده است.

پورعرب در طول سه دهه فعالیت، در بیش از ۴۰ فیلم سینمایی بازی کرده که بسیاری از آن‌ها از جمله آثار درخشان و به یادماندنی سینمای ایران هستند مثل عروس، نرگس، چهره، غریبانه و دست‌های آلوده.

در فیلم «چند می‌گیری گریه کنی ۲» از بازیگران معروف و جوان‌تر سینما خبری نیست و به جز پورعرب، به حامد آهنگی، حمید لولایی، عباس جمشیدی‌فر، اسدالله یکتا، مهران رجبی و گیتی معینی می‌توان اشاره کرد.

اشپیتیم آرفی بازیکن سابق تیم پرسپولیس که بازی در فوتبال ایران را از دهه ۸۰ آغاز کرده بود نیز یکی از بازیگران این فیلم کمدی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ابوالفضل پورعرب سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۱۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید

تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران، امروز به مصاف قرقیزستان می‌رود.

طرفداری | اعضای تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران، پس از پیروزی پر گل مقابل تاجیکستان در رقابت‌های آسیای مرکزی (کافا)، به دعوت سفارت ایران، میهمان سفیر کشورمان در تاجیکستان بودند.

در این نشست که به صرف شام برگزار شد، سفیر ایران در تاجیکستان ضمن تشکر و قدردانی از کادر فنی و بازیکنان، برای ملی پوشان در آخرین دیدار از این تورنمنت که امروز، یک‌شنبه ۹ اردیبهشت برابر قرقیزستان برگزار می شود، آرزوی موفقیت کرد.

دیدار تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران مقابل قرقیزستان، از ساعت ۱۳:۳۰ امروز به وقت ایران برگزار خواهد شد. دختران ایرانی طی سه بازی گذشته خود موفق به کسب ۳ پیروزی شده‌اند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران؛ صدیقه سامی نژاد که بود؟ (+عکس)
  • از فردریک تا بازگشت به خان نخست
  • رزم جانانه لرها در عملیات کربلای پنج زبانزد فرماندهان است
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران
  • به یاد آتیلا پسیانی و لحظه‌های ماندگارش در سینما | از هنرمندی در آثار بهرام بیضایی تا حاتمی‌کیا و بهروز افخمی |‌ ببینید
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • اولین هنرپیشه زن سینما و یک سرگذشت تلخ پرتکرار
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید
  • جزئیات تجاوز چهار افغانی به فوتبالیست ایرانی