Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان با اشاره به نقش بسیار مهم روابط عمومی‌ها در اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی گفت: روابط عمومی‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی امروز در نشست صمیمی با تعدادی از مدیران روابط عمومی‌های استان سمنان ضمن تبریک هفته ارتباط و روابط عمومی اظهار داشت: باید به حوزه روابط عمومی نگاه تخصصی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به عدم آشنایی برخی افراد به حوزه فعالیتی روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی تصریح کرد: برخی افراد از روی عدم آگاهی و اشرافیت به حوزه روابط عمومی، گمان می‌کنند که فعالیت‌های روابط عمومی به تبلیغات و ثبت چند عکس از جلسات خلاصه می‌شود، درحالی‌ که این‌گونه نیست و حیطه فعالیت روابط عمومی‌ها به دلیل اهمیتی که دارد بسیار گسترده‌تر از این است.

امام‌جمعه سمنان ایجاد ارتباط میان مردم و مسئولان را نکته‌ای اساسی در رسالت‌های روابط عمومی‌ها عنوان و خاطرنشان کرد: زمانی روابط عمومی موفق است که تأثیرگذار باشد.

مطیعی روابط عمومی‌ها را فعالان در خط مقدم جهاد تبیین توصیف و تصریح کرد: دشمن‌شناسی یکی از محوری‌ترین اقدامات روابط عمومی‌ها است که باید به آن توجه ویژه شود.

وی با بیان اینکه برخی انتقادهای غیرمنصفانه از سوی افرادی طرح می‌شود که خود در دولت‌های گذشته نقش داشته و مردم اقدام مؤثری از آنان ندیده بودند عنوان کرد: باید دشمنان و شیوه فعالیت‌های آنان را شناخت، پاسخ گفت و در مقابل آن دفاع کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان اعتمادسازی، امیدبخشی و تلاش در راستای افزایش رضایتمندی مردم را از دیگر وظایف روابط عمومی‌ها برشمرد و یادآور شد: این مهم در راستای تحقق اهداف جهاد تبیین است که روابط عمومی‌ها نقش ویژه‌ای در این زمینه دارند.

رفتارهای کارآفرینانه در نظام ارتباطی عامل موفقیت در اقدامات و فعالیت های روابط عمومی است روابط عمومی‌ها مطالبات به حق مردم را به گوش مسئولان برسانند تدوین ضوابط اطلاع‌رسانی در مواقع بحران برای روابط‌عمومی‌ها در دستور کار است

 مطیعی با تأکید بر لزوم پرهیز از شخصیت‌محوری فعالان عرصه روابط عمومی در انجام فعالیت‌ها گفت: گاهی اوقات مرز بین مطرح‌شدن اصل موضوع با مطرح‌شدن فرد جابجا می‌شود که امری بسیار خطرناک است.

انتهای پیام/363/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روابط عمومی ها جهاد تبیین فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۲۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جعفر صادق (ع) مجاهد جهاد تبیین بود

ایسنا/زنجان امام جمعه سلطانیه گفت: امام صادق (ع) هم مجاهد و امام جهاد تبیین بود و هم مجاهدانی را در عرصه‌های مختلف تربیت کرد.

حجت‌الاسلام سیدعمران حسینی‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به ایام شهادت امام جعفر صادق (ع)، بیان کرد: این امام والامقام در مدت ۳۴ سال امامت خود با پنج طاغوت بنی عباس معاصر بود، بنی عباس از امویان هم ظالم‌تر بودند و با این وجود، ایشان در برابر ظالمان ایستاد، مقاومت کرد و تسلیم نشد.

وی با بیان اینکه رویکرد راهبری اجتماعی، سیاسی و فرهنگی امام صادق (ع) در دوران ۳۴ ساله امامت، راهبرد جهاد تبیین بود، اظهار کرد: ایشان در میدان مبارزه با همه جریانات فکری به مخالفت برخاست تا عقاید باطل را بکوبند و اندیشه‌های منحرف را اصلاح کنند.

وی با توضیح اینکه همه تلاش امام صادق (ع) این بود که عقاید ناب اسلامی را به تشنگان حقیقت هدیه کنند، افزود: حق و باطل همیشه بوده و جهاد با دشمن همیشگی است و این جهاد یک زمان با شمشیر است و یک زمان با زبان که همان جهاد تبیین است.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه هدفی که امام حسین (ع) با شمشیر دنبال آن بود، امام صادق (ع) با بیان و زبان و قلم انجام داد و مانند امام حسین (ع) علاوه بر اینکه با ظالمان و ستمگران مبارزه کرد با ملحدان و منحرفان به مبارزه پرداخت، گفت: امام صادق (ع) هم مجاهد و امام جهاد تبیین بود و هم مجاهدانی در عرصه‌های مختلف تربیت کرد.

او با اشاره به مسائل فرهنگی در زمان امام صادق (ع) اضافه کرد: توسعه تشیع و حفظ جامعه شیعه از آسیب‌ها، نظام‌مند شدن عقاید، باورها و مفاهیم شیعی، شکل‌گیری تشکیلات سیاسی - عقیدتی و تداوم آن در قالب وکالت، شکل‌گیری و پویایی فقه شیعی از جمله اقدامات حضرت در آن زمان بود و امام صادق (ع) در مدت ۳۴ سال امامت پر برکت خویش، نقش شایسته‌ای در گسترش فرهنگ حیاتبخش اسلام داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • امام جعفر صادق (ع) مجاهد جهاد تبیین بود
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند