Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@22:01:56 GMT

گروگانگیر ایلامی ۲ قبضه نارنجک به همراه داشت

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۲۲۷۳

گروگانگیر ایلامی ۲ قبضه نارنجک به همراه داشت

رئیس کل دادگستری ایلام:فرد مهاجم که از کارمندان اداره اموال بنیاد مستضعفان استان بوده با انگیزه شخصی صبح امروز با دو قبضه نارنجک و یک قبضه سلاح گرم که در کیسه برنج پنهان کرده بود، وارد اداره اموال بنیاد مستضعفان شده است.

به گزارش ایران آنلاین، فرد گروگانگیر به وسیله شلیک گلوله کارمندان را به طبقه دوم این اداره هدایت و یک نارنجک را داخل محوطه پرتاب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این انفجار منجر به فوت ۳ نفر از کارمندان د‌ر محل حادثه و یک نفر در بیمارستان شده و در نهایت فرد مهاجم با شلیک اسلحه، خود را از پای در می‌آورد.

 بر اثر پرتاب نارنجک ۵ تن از کارکنان این اداره نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده‌اند که وضعیت جسمی یکی از این افراد نیز وخیم است.


انتهای پیام/


 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۲۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، دراین نشست مدیر کانونهای خدمت رضوی به بیان ظرفیت 8000 نفری خادمیاران استان  اشاره و اظهار داشت: با این تعداد خادمیار که در 19 کانون تخصصی و عمومی دسته بندی شده‌اند، روزانه بیش از 90 نفر ساعت خدمات رایگان به مخدومین حضرت علی بن موسی الرضا داده می شود.

محمدحسین رحیمی نسب همچنین از آمادگی کامل این کانون برای همکاری‌های دوجانبه در زمینه های آموزشی و مشاوره ی بهبود فضای کاری کارمندان و همچنین بهبود سبک زندگی کارمندان در قالب طرح سبک زندگی رضوی در این سازمان خبر داد و گفت: کانون‌های خدمت رضوی در زمینه های مشاوره های اشتغال، حقوقی، سلامت... آماده همکاری با سازمان جهادکشاورزی استان یزد و همه ی شهرستان ها و ادارات تابعه را دارد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان هم مسئله اصلی جهادکشاورزی را امنیت غذایی و تأمین مواد غذایی سالم برای مردم عنوان کرد و افزود: آموزش های صحیح کار و زندگی به کارمندان باعث ارتقاء سطح کیفی و کمی کار آنها شده و برنامه ریزی برای برگزاری این دوره‌های انجام خواهد شد.

محمدعلی حاتمی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود شدید دام سبک در کشور و استان یزد حمایت از طرح‌های مگافارم دام سبک در راستای تامین گوشت قرمز در دستورکار این سازمان قرار دارد و از همه ی متقاضیان علاقه مند به سرمایه گذاری در این بخش دعوت به همکاری می‌شود.

دیگر خبرها

  • نجات جوجه جغد‌هایی که به بیرون لانه پرتاب شده بودند + فیلم
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم
  • کشف بیش از ۴ هزار قبضه سلاح گرم در استان کرمان طی سال گذشته
  • ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی خریداری شد
  • کشف مقادیری مهمات و نارنجک و سلاح در شوروی زاهدان
  • رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است
  • همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد
  • تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان