Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 15 گفت: زیرگذر شورایاری محله مشیریه که چندین بار عملیات روشنایی آن انجام شد ولی متاسفانه روشنایی ها مورد سرقت قرار می گرفت، با تدابیر اداره زیباسازی و بهره مندی از تجهیزات به روز برای همیشه روشن خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مهدی استرابی گفت: 4 پایه چراغ خیابانی با پخش نور بالا و مصرف انرژی بسیار کم در ورودی و خروجی تونل زیرگذر شورایاری نصب و راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته او؛ همچنین 82 پروژکتور LED خطی در دو لاین رفت و برگشت در تونل شورایاری نصب شد و در فاز دوم نیز 82 پروژکتور LED خطی دیگر در مسیر پیاده رو تونل تا هفته آینده نصب خواهد شد.
استرابی اضافه کرد: این زیر گذر خارج از نقشه اولیه پروژه به عنوان زیر پروژه الحاقی به عرض حدود 4 متر و طول 82 متر در دستور کار قرار گرفت تا شهروندان همزمان با بهره برداری از پروژه بزرگراه شهید نجفی رستگار بتوانند از آن استفاده کنند.
او افزود: این عملیات به درخواست ساکنان قسمت جنوبی محله مشیریه و با نظر شورایاری محله با هدف تسهیل در تردد ساکنان قسمت جنوبی محله مشیریه انجام شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تامین روشنایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۲۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست عمیق زمین در تقاطع خیابان کلاهدوز و قاضی طباطبایی مشهد

به گزارش خبرگزاری مهر، آتشیار حمید خدیوی اظهار کرد: عصر جمعه حادثه فرونشست زمین در تقاطع کلاهدوز و قاضی طباطبایی به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله تیم عملیاتی از ایستگاه ۵۱ به محل حادثه اعزام شدند.

افسر نگهبان ِآتش نشانی مشهد ادامه داد: با حضور تیم عملیاتی مشخص شد فرونشست به عمق ۲ متر و ابعاد ۲ در ۲ به دلیل بارش باران و نشت از طرح اگو به زیر آسفالت اتفاق افتاده است.

وی گفت: با توجه به فرونشست عمیق و ایجاد حفره با قطر زیاد، یک طرف از بلوار کلاهدوز مسدود شد، همچنین از هر گونه تردد در این ناحیه جلوگیری به عمل ِآمد و پس از انجام عملیات رفع خطر، محل تحویل اداره آب و فاضلاب شد.

کد خبر 6089323

دیگر خبرها

  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • زیرگذر طرح بزرگراه شهید تندگویان به بهره برداری می رسد
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • ۱.۵ میلیون متر مربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • یک‌ونیم میلیون مترمربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • فرونشست عمیق زمین در تقاطع خیابان کلاهدوز و قاضی طباطبایی مشهد